Jump to content

Originel dvd


lone ranger

Recommended Posts

Illegale spellen en films moet de doodstraf op!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Die mensen die zon spel gemaakt hebben moeten ook betaald worden!!!

Oke het is een hoop geld 50 euro voor een spel maar het werkt altijd wel en anders kun je terug naar de winkel.

En als je een kopie of download versie hebt en het werkt niet moet je ook niet lopen zeiken hiero of om hulp vragen,zo dat lucht op..... <_< <_<

Ik bedoel het niet verkeerd maar ik denk er zo over..

Ik heb het ook jaren terug gedaan maar origineel is beter en ik vind het een verzameling.

Je bent vrij om te doen maar denk ook aan anderen..... ;):D:) :blink:

he-le-maal mee eens! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo GTA people...

Ik heb een vraagje ik heb onlangs gta san andreas gekocht en tot mijn verbazing zit er een vlek in de dvd gebrand??? :huh:  :huh:  :huh:

Nu is het mij opgevallen bij de mensen die ook een exemplaar gekocht hadden hetzelfde hadden.

Nu is mijn vraag komt het bekend voor en lijdt het later tot problemen?? :unsure:

De winkel waar ik hem gekocht had zei iets vreemds maar misschien is het zo,het is de nieuwste soort van beveiliging?????????

Momenteel en tijdens de installatie had ik geen problemen dus ik ben benieuwd op reactie's.

Greetz Lone Ranger :blink:  :blink:  :blink:  :blink:

ik heb mijn gta san andreas gewoon gebrand van iemand denk niet dat het een beveiliging is en hij had het niet

Edit: mischien dat hij hem ook wel had gebrand ofz lol :lol: :D

Bewerkt: door Jacc0s
Link to comment
Delen op andere websites

over die velk.. dat heb ik ook.. maar het is heel normaal... ik denk zelf dat het door het beschrijven/bedrukken van de dvd komt... ik heb het bij meerdere dvd's gehad(orginele uitraat) en ook wel bij orginele films ect... dus..(kdenk) dat het normaal is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

over die velk.. dat heb ik ook.. maar het is heel normaal... ik denk zelf dat het door het beschrijven/bedrukken van de dvd komt... ik heb het bij meerdere dvd's gehad(orginele uitraat) en ook wel bij orginele films ect... dus..(kdenk) dat het normaal is ;)

mmm, kan iemand een screen op het net gooien ?, ben erg benieuwd

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt voor de reactie's ik zal kijken of ik er een foto van kan maken..

en nog even terug komen op diegene die denken als ze een kopie maken van een origineel dat ze dan een legale hebben maar zo werkt dat niet.

Ondanks dat je die jongen misschien 40 euro hebt gegeven. :blink: :blink:

Hoe zou jij erover denken als jij een spel had gemaakt (lijkt mij vrij onlogisch met zo'n niveau) en dat iedereen hem kopieerde en geen een kocht hem in de winkel. :angry: :angry:

Denk daar maar eens over na.... <_< <_< <_<

Maar doe maar wat jij wilt maar gaan dan geen vragen stellen op deze site over klachten van dit spel,heb je misschien nog niet gedaan maar ik bedoel maar.

Ik denk dat de makers van dit forum volkomen met mij eens zijn.. :puh::puh::puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...