BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) @ Geso, Nee, werkt ook niet Nu ff in het Nederlands? Als ik het in het Nederlands moet typen, leer zelf dan eerst AN. Hehe, ik snap scripttaal gewoon niet echt. Bewerkt: 11 april 2010 door BanaanDaan Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Bestaan die model ID's wel?! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Bestaan die model ID's wel?! Ja, kijk HIER maar Edit: Het van Geso werkt wel! Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat? Bewerkt: 11 april 2010 door BanaanDaan Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) ..... Dat moesten andere ID's zijn... Edit: Het van Geso werkt wel! Dan moet dit fout zijn?! Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat? Pickup ID opslaan, in OnPlayerPickUpPickup (of zo iets) kijken of dat ID overeenkomt, zoja, kijken of hij geen andere wapens heeft in dat slot, als dit niet zo is: Geef hem het aantal extra kogels. Bewerkt: 11 april 2010 door GTAguillaume Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Probeer virtual word 0 (default) en een andere type: AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2) AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2) Als dit niet werkt heb je toch echt de foute coordinaten ingegeven :O ~Shotyoudie Vaag dan.. werkt niet.. Dit zijn m'n coordinaten: AddPlayerClass(0,-1505.4681,-2157.1008,2.4399,79.3075,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1 AddPlayerClass(0,-1508.0930,-2160.5232,1.8556,79.3075,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1 AddPlayerClass(0,-1506.0538,-2155.4883,2.6333,10.3735,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1 AddPlayerClass(0,-1513.2100,-2154.4661,2.1337,78.0541,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1 AddPlayerClass(0,-1687.7037,-1730.7715,9.7977,83.0675,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2 AddPlayerClass(0,-1689.4742,-1727.7823,9.0657,352.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2 AddPlayerClass(0,-1689.3964,-1734.8958,12.0245,217.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2 AddPlayerClass(0,-1694.4340,-1732.8481,12.4270,82.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2 Ik zie al wat je fout hebt gedaan je hebt de Y,Z,A(Angle) gekopieert Dit is je eerste: AddPlayerClass(0,-1505.4681,-2157.1008,2.4399,79.3075,0,0,0,0,0,0); wat rood is moet je bij je pickup doen en wat geel is de angle en geen Z (van X,Y,Z) Hoop dat je het nu snapt ~Shotyoudie Bewerkt: 12 april 2010 door shotyoudie Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2) AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2) Shotyoudie, Waar zie jij die angle? Reageren
geso Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2) AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2) Shotyoudie, Waar zie jij die angle? AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, []79.3075[], 0); //Sniper team 1 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, []79.3075[], 0); //Tec9 team 1 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, []10.3735[], 0); //Ak47 team 1 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, []78.0541[], 0); //Sawn-off team 1 (DM2) AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, []83.0675[], 0); //Sniper team 2 (DM2) AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, []352.4408[], 0); //Tec9 team 2 (DM2) AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245,[]217.4408[], 0); //Ak47 team2 (DM2) AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270,[]82.4408[], 0); //Sawn-off team 2 (DM2) Daar dus, tussen de [], Dat bedoelt hij, hij heeft de coords Y,Z en A van de AddPlayerClass gekopieerd. Dat laatste is de angle zoals je die in AddPlayerClass ziet. Bewerkt: 12 april 2010 door geso Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ohh, ... Ik had daar niet op gelet... Reageren
Remcconen Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Daar hebben we het probleem al. Het is AddPlayerClass(skin, X, Y, Z, R, ....); en jij hebt bij AddStaticPickup(34, 2, Y, Z, R, VW); gebruikt. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Edit: Het van Geso werkt wel! Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat? Daar hebben we het probleem al. Het is AddPlayerClass(skin, X, Y, Z, R, ....); en jij hebt bij AddStaticPickup(34, 2, Y, Z, R, VW); gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.