Jump to content

Fatal error


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@ Geso, Nee, werkt ook niet :N

Nu ff in het Nederlands?

Als ik het in het Nederlands moet typen, leer zelf dan eerst AN.

Hehe, ik snap scripttaal gewoon niet echt.

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst: (bewerkt)

Bestaan die model ID's wel?!

Ja, kijk HIER maar

Edit: Het van Geso werkt wel! Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat?

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst: (bewerkt)

.....

Dat moesten andere ID's zijn...

Edit: Het van Geso werkt wel!

Dan moet dit fout zijn?!

Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat?

Pickup ID opslaan, in OnPlayerPickUpPickup (of zo iets) kijken of dat ID overeenkomt, zoja, kijken of hij geen andere wapens heeft in dat slot, als dit niet zo is: Geef hem het aantal extra kogels. :puh:

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst: (bewerkt)

Probeer virtual word 0 (default)

en een andere type:

 
   AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2)

Als dit niet werkt heb je toch echt de foute coordinaten ingegeven :O

~Shotyoudie

Vaag dan.. werkt niet..

Dit zijn m'n coordinaten:

AddPlayerClass(0,-1505.4681,-2157.1008,2.4399,79.3075,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1
AddPlayerClass(0,-1508.0930,-2160.5232,1.8556,79.3075,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1
AddPlayerClass(0,-1506.0538,-2155.4883,2.6333,10.3735,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1
AddPlayerClass(0,-1513.2100,-2154.4661,2.1337,78.0541,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam1
AddPlayerClass(0,-1687.7037,-1730.7715,9.7977,83.0675,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2
AddPlayerClass(0,-1689.4742,-1727.7823,9.0657,352.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2
AddPlayerClass(0,-1689.3964,-1734.8958,12.0245,217.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2
AddPlayerClass(0,-1694.4340,-1732.8481,12.4270,82.4408,0,0,0,0,0,0); // tdm2wapenteam2

Ik zie al wat je fout hebt gedaan

je hebt de Y,Z,A(Angle) gekopieert

Dit is je eerste:

AddPlayerClass(0,-1505.4681,-2157.1008,2.4399,79.3075,0,0,0,0,0,0);

wat rood is moet je bij je pickup doen

en wat geel is de angle en geen Z (van X,Y,Z)

Hoop dat je het nu snapt :)

~Shotyoudie

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

 
   AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2)

Shotyoudie, Waar zie jij die angle?

Geplaatst: (bewerkt)

 
   AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, 79.3075, 0); //Sniper team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, 79.3075, 0); //Tec9 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, 10.3735, 0); //Ak47 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, 78.0541, 0); //Sawn-off team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, 83.0675, 0); //Sniper team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, 352.4408, 0); //Tec9 team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245, 217.4408, 0); //Ak47 team2 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270, 82.4408, 0); //Sawn-off team 2 (DM2)

Shotyoudie, Waar zie jij die angle?

 
   AddStaticPickup(34, 2, -2157.1008, 2.4399, []79.3075[], 0); //Sniper team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -2160.5232, 1.8556, []79.3075[], 0); //Tec9 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -2155.4883, 2.6333, []10.3735[], 0); //Ak47 team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -2154.4661, 2.1337, []78.0541[], 0); //Sawn-off team 1 (DM2)
   AddStaticPickup(34, 2, -1730.7715, 9.7977, []83.0675[], 0); //Sniper team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(32, 2, -1727.7823, 9.0657, []352.4408[], 0); //Tec9 team 2 (DM2)
   AddStaticPickup(30, 2, -1734.8958, 12.0245,[]217.4408[], 0); //Ak47 team2 (DM2)
   AddStaticPickup(26, 2, -1732.8481, 12.4270,[]82.4408[], 0); //Sawn-off team 2 (DM2)

Daar dus, tussen de [],

Dat bedoelt hij, hij heeft de coords Y,Z en A van de AddPlayerClass gekopieerd. Dat laatste is de angle zoals je die in AddPlayerClass ziet.

Bewerkt: door geso
Geplaatst:

Daar hebben we het probleem al. Het is AddPlayerClass(skin, X, Y, Z, R, ....); en jij hebt bij AddStaticPickup(34, 2, Y, Z, R, VW); gebruikt.

Geplaatst:

Edit: Het van Geso werkt wel! Alleen nu heb ik best weinig ammo.. hoe verander ik dat?

Daar hebben we het probleem al. Het is AddPlayerClass(skin, X, Y, Z, R, ....); en jij hebt bij AddStaticPickup(34, 2, Y, Z, R, VW); gebruikt.

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...