GuitarGuy666 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Hallo. Ik had een vraag over de missies van Cathalina. Hoe kan je het beste haar missies doen. ik kom er steeds niet uit. (ik word ook wel gestoord door het gezeur van haar) Ik heb het meeste moeite met de missie dat je die tanker moet stelen en die ene dat je achter de mannen die jouw inbraak hebben verpest moet achtervolgen en dood moet schieten. Hier wil ik graag hulp mee. Alvast bedankt: supergtagamer. Foto's missies: Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Op welke console speel je? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Op welke console speel je? Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet. Reageren
Fedmas Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Op welke console speel je? Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet. Kijk eens goed. Waarschijnlijk komen de foto's van wikigta, aangezien er daar wikigta logo's op staan. Dus reageer eens normaal joh . OT: Op de Quad hoef jij niet te schieten, je moet alleen dichtbij blijven Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 @MidnightMayhem: Haha Ik zou de achtervolgers bij Tanker Commander meteen vermoordden, dan hoef je ze daarna niet nog is afschudden. En op die quad rijden is moeilijk je kan er ook alvast een sanchez klaarzetten, da's veel makkelijker. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Tanker Commander is helemaal geen moeilijke missie, maar als je voor de zekerheid een route nodig hebt... Je moet de Sabre niet afschudden, concentreer je gewoon op het rijden en rijdt deze route af. Rijd ook niet te hard, dat is nergens nodig voor, rem ook voor de bochten, voor je het weet draait je opligger en verlies je hem: missie gefaalt. Hetzelfde verhaal voor Local Liquor Store, concentreer je op het volgen van 1 van de Quads, als ze sterven laten ze een koffertje vallen, je moet niet afstappen maar gewoo door het koffertje rijden. Dit dan bij al de Quads en terug naar de Fern Ridge . Bewerkt: 10 april 2010 door Hearv94 Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Op welke console speel je? Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet. Kijk eens goed. Waarschijnlijk komen de foto's van wikigta, aangezien er daar wikigta logo's op staan. Dus reageer eens normaal joh . OT: Op de Quad hoef jij niet te schieten, je moet alleen dichtbij blijven Dat vind ik nu een fail van mezelf Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 het geluid uitzetten voor die vervelende stem van catalina als je er last van heb Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ja, ik heb ze van WIKIGTA omdat ik geen tijd had om ze even snel te maken met een print-screen. En bedankt voor de tip's. Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 je kan ze ook uploaden op het forum lijkt me leuk die missies nog eens te doen ik vond die catalina missies erg leuk om te doen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ikzelf vond ze enorm vervelend om te doen. Vooral dat geschreeuw van dat mens. Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik ging in die truck, toen stapte ik uit en knalde met een rocktlauncher die auto kapot, en ging toen rustig naar de goede plek rijden Reageren
EvanW Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 gewoon doorrijden, ze beuken hoogstens wat tegen je aan. en idd het geluid uitzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.