Jump to content

Missie's cathalina


GuitarGuy666

Recommended Posts

Hallo.

Ik had een vraag over de missies van Cathalina.

Hoe kan je het beste haar missies doen. ik kom er steeds niet uit.

(ik word ook wel gestoord door het gezeur van haar)

Ik heb het meeste moeite met de missie dat je die tanker moet stelen

en die ene dat je achter de mannen die jouw inbraak hebben verpest

moet achtervolgen en dood moet schieten.

Hier wil ik graag hulp mee. Alvast bedankt: supergtagamer.

Foto's missies:

Tankercommander4.jpg

Localliquorstore4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke console speel je?

Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke console speel je?

Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet.

Kijk eens goed. Waarschijnlijk komen de foto's van wikigta, aangezien er daar wikigta logo's op staan. Dus reageer eens normaal joh ;).

OT:

Op de Quad hoef jij niet te schieten, je moet alleen dichtbij blijven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@MidnightMayhem: Haha :7

Ik zou de achtervolgers bij Tanker Commander meteen vermoordden, dan hoef je ze daarna niet nog is afschudden. En op die quad rijden is moeilijk je kan er ook alvast een sanchez klaarzetten, da's veel makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Tanker Commander is helemaal geen moeilijke missie, maar als je voor de zekerheid een route nodig hebt... Je moet de Sabre niet afschudden, concentreer je gewoon op het rijden en rijdt deze route af. Rijd ook niet te hard, dat is nergens nodig voor, rem ook voor de bochten, voor je het weet draait je opligger en verlies je hem: missie gefaalt.

Hetzelfde verhaal voor Local Liquor Store, concentreer je op het volgen van 1 van de Quads, als ze sterven laten ze een koffertje vallen, je moet niet afstappen maar gewoo door het koffertje rijden. Dit dan bij al de Quads en terug naar de Fern Ridge :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Op welke console speel je?

Wat een vreselijk domme vraag. Kijk naar de schaduwen, en je zou toch NOOIT zulke scherpe screens van PS2 of XBOX kunnen krijgen (mensen zoals ons toch niet.

Kijk eens goed. Waarschijnlijk komen de foto's van wikigta, aangezien er daar wikigta logo's op staan. Dus reageer eens normaal joh ;).

OT:

Op de Quad hoef jij niet te schieten, je moet alleen dichtbij blijven :puh:

Dat vind ik nu een fail van mezelf :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...