Soulreaver Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Waarom kan je die niet meer aan zetten? Reageren
007 Harings Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Waarom kan je die niet meer aan zetten? Wat bedoel je??? Wand ik kan me niet herinneren dat je in de MP op GTA 4 met een copskin een free mod kan doen de cops zijn alleen bij de cops en croops ?? Reageren
Soulreaver Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Waarom kan je die niet meer aan zetten? Wat bedoel je??? Wand ik kan me niet herinneren dat je in de MP op GTA 4 met een copskin een free mod kan doen de cops zijn alleen bij de cops en croops ?? Dat de cops aanstaan bij freemode dat je wanted krijgt Reageren
j0uk3 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Het KON idd wel, als je goed kijkt zie je iets met "Police" staan die kan je niet meer op ON zetten. Hetzelfde geld voor Auto-aim. Volgens mij komt dit door de patch. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Je kunt "Police" wel aanzetten, namelijk op de volgende manier: Selecteer telefoon >>> Multiplayer >>> Preferences >>> Police >>> Er staan 3 keuzes; kies 1 van die keuzes. In het geval van de topicstarter kies je "On". Alleen op deze manier kun je zowel "Police" als "Aim" en "Friendly fire" wijzigen. Bewerkt: 5 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.