Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Zit der minimaal 4 á 5 uur per dag achter. Soms langer Reageren
The.Crimson.Chin Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik ben game verslaafd hea Maar toch nu ben ik een brilneus :$ Maar ik game elke dag van m,n leven in de vakantie zelfs de hele dag DE HELE DAG! eens denken hoeveel uurtjes: 20.000 ong. en ben nog maar 11 Kun je nagaan Heel realistische gedachte. Als je 16 uur per dag wakker bent; 365 dagen per jaar dan zit je bij je 11e levensjaar op de 64240 uur. Haal daar een aantal jaar van kleuteren vanaf en de tijd dat je op school zit. Zo kun je dus nog echt niet op de 20.000 zitten. Ikzelf? Als ik kijk naar mijn CoD's bij elkaar (alleen online) zit ik op de 730 uur. Samen met me grootste verslaving ooit, BF2:MC, is dat 1100 uur. Dat zijn alleen 4 spellen. De online modes. Er komen nog heel wat spellen bij, o.a Runescape. Gelukkig heb ik nu een vriendin. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Wel grappig om te zien hoeveel no-life'ers hier zitten Ik had een tijdje geleden een post geplaatst hier (volgens mij), en in vergelijking met die datum zijn mijn game-uren flink gedaald.. Nu game ik mischien nog maximum 2 uur op een dag. Dan is er een dag dat ik helemaal niet game etc. etc. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Xfire staat op 1200 uur, en dan heb ik nog niet de uren gehad zonder xfire. Wat zeker zo rond de 400 is, dus pc gaming staat bij mij op zo'n 1600 uur. En dan hebben we nog de consoles, en dat in totaal zal ook aan een dikke 3000 a 3500 uur zitten. Denk dat ik nu nog te weinig uurtjes reken. Pokemon goud/zilver/geel zit in totaal ook aan de 1250+ uur. Dus denk maar aan zo'n 6350+ uur, minimaal. Maar dit is over een dikke 8 jaar tijd ongeveer. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Eigenlijk is bij mij een beetje hetzelfde gebeurd als bij TekaLoca; een tijdje geleden had ik hier gepost, maar qua aantal tijd dat ik game, is flink gedaald. Ik speel de laatste tijd niet meer zo vaak een game. Wel gewoon bijna elke dag, maar dan zit ik maar een uurtje bij elkaar te gamen. Ondertussen zit ik dan achter mijn computer (omdat ik bijvoorbeeld word gestoord door mensen op MSN ). Ik merk sowieso de laatste tijd dat ik minder uren game in een week, dan vorig jaar. Toen kon ik goed weleens 10 uur op een dag achter elkaar gegamed hebben. Nu is dat dus maar zo'n uurtje per dag. In een week besteed ik max. 10 uur aan gamen. Lijkt misschien veel, maar in het weekend game ik meer dan doordeweeks. Zoals vandaag (ik heb morgen vrij, dus kan de hele nacht opblijven), ben ik al 3 uurtjes bezig met gamen. Scheelt dus heel wat. Toch ben ik niet zo'n no-lifer die echt als een game-addict 24 uur achter zijn console/PC zit. Reageren
Cheers. Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 ik game steeds minder ook omdat ik doordeweeks op het internaat zit. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik ben vandaag echt no-life. Zit er vandaag sinds 10 uur tot nu op :$ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 De laatste tijd speel ik maximaal 3 uur per dag ( met pauzes die oplopen tot 3 kwartier ). Oftewel ik speel eigenlijk niet zoveel meer. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) Lolz ik van mijn 4de.. En speelde vroeger ook zo lang nu iets van 4 a 5 uren.. Is wat ingekort want ga niet meer tot 4 uur snachts spelen.. Maar wil wat minderen want heb net en nieuwe game en wil die niet in 3a6 dagen uitspelen.. De pauzes je eigenlijk geen alleen om te plassen of om drinken te halen.. Bewerkt: 30 maart 2011 door idrii6666 Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Tegenwoordig game ik nog 2 uurtjes de week ofzo, me ps3 gaat alleen nog aan voor een film of biologische educatieve sites te bestuderen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Hoe vaak weet ik niet maar ik zit nu veel achter computer sinds ik gtaforum weer heb ontdekt . Reageren
candesco Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik game nu toch al wel zo'n 20 jaar ongeveer. Begonnen op een 80486 bak van mijn pa destijds. Lekker simcity, prince of persia en airborne ranger spelen op DOS. Speelde toen overigens niet zo vaak. Was meer buiten. Daarna een tijd lang aan de console en vervolgens weer terug naar de pc. Ik heb soms wel eens wat nachten doorgehaald tot aan de ochtend aan toe. Kwam de zon alweer op. Kijk je op de klok en zie je dat het half 7 is Wel eens lange potjes AoE 2 gespeeld. Ik denk dat ik ongeveer een 15.000 wel haal en wellicht meer. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Vandaag zit ik vanaf 9;30 tussen de PC & PS3 te switchen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Ik ben 28 jaar, en game al vanaf mijn 5e? 6e? Ah fijn reken maar uit zou ik zeggen... bv elke dag 3 uur (soms meer soms minder), dan kom je al een heel eind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.