Jump to content

Out of comision

Donrema

Recommended Posts

Hey

als ik iedereen in die oude fabriek heb dood geschoten vlucht pegrino weg maar als ik achter hem aan wil moet je op een loeping maar vlak voor de loeping trekt die scheef naar rechts waardoor ik niet voor de loeping kom kan iemand hier mij tips voor geven en als ik dan keer in de helikopter ben kan ik me niet om hoog trekken terwijl ik 1 miljoen keer op a druk kan iemand mij aub helpne

Delen op andere websites

Je bedoeld vast die schans. Dat is een welbekende bug in de laatste missie, het is naar mijn weten niet op te lossen. Ik heb het niet gehad maar het kan heel frustrerend zijn.

En als je niet in de schans komt (Had ik ook last mee) moet je het gewoon vaker proberen. Het licht aan die stomme Sanchez op dat stomme zand. Succes ;)

Bewerkt: door dji-unit
Delen op andere websites

Het licht aan die stomme Sanchez op dat stomme zand. Succes ;)

Een Sanchez is een dirtbike, oftewel gemaakt voor offroad rijden, op zand dus. Weet waar je over praat.

Ik heb nog nooit deze bug meegemaakt, vlug achter elkaar A indrukken zou de oplossing moeten zijn.

Delen op andere websites

en als ik dan keer in de helikopter ben kan ik me niet om hoog trekken terwijl ik 1 miljoen keer op a druk kan iemand mij aub helpne

Dat komt eigenlijk omdat je een TE hoge framerate hebt. Snelle computers (zoals die van mij :engel: ) hebben er vooral last van. Wat je moet doen is eventjes Fraps downloaden en het aanzetten.

Daarna ga je in IV en terwijl je de schans op rijdt druk je op F9. Fraps zal nu beginnen met filmen (de gele cijfertjes worden nu rood), waardoor de framerate verlaagt en je makkelijker in de helikopter kunt kruipen. Met andere woorden: je moet minder snel op die toets rammen.

Delen op andere websites

Het licht aan die stomme Sanchez op dat stomme zand. Succes ;)

Een Sanchez is een dirtbike, oftewel gemaakt voor offroad rijden, op zand dus. Weet waar je over praat.

Ik heb nog nooit deze bug meegemaakt, vlug achter elkaar A indrukken zou de oplossing moeten zijn.

Ondanks het een dirtbike is glijd je wel te snel uit over het zand.

Delen op andere websites

ben overnieuw gegaan en heb uit eindelijk voor deal gekozen in 3 dagen hele story line 3x dood en 4x een missie over moet doen iemand die dit beter kan naar 1e keer gta uitspelen

0 keer Wasted, 0 keer Busted, en nooit een missie overnieuw moeten doen. Ik kan dit beter :7.

Delen op andere websites

Voor de schans zul je toch wat meer geduld moeten hebben en het wat vaker proberen, succes! :tu:

Dat je "nog maar" op 68% zit, kan aan meerdere zaken liggen. Bijvoorbeeld omdat je niet alle stuntjumps hebt gedaan, of omdat je je vriendschappen in de game nog niet voldoende hebt. Als je de game heel snel gaat spelen (rushen) mis je vaak allerlei zaken die buiten de hoofd-verhaallijn om wel meetellen voor de 100%.

Op deze pagina van Wikigta kan je de 100% checklist voor GTA IV vinden. :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...