Jump to content

IV:MP


Rickyboy30

Recommended Posts

Halloo!

Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen.

Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven )

Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik ;)

Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen!

Cya

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Werkt niet bij mij, ik klik op Connect

En dan start GTA IV niet op :cry:

Waarschijnlijk heb je dan de 6e patch van GTA IV ook gedownload (waarbij o.a. de R* Social Club word weggehaald en het opstartscherm veranderd.) IV:MP werkt op dit moment alleen met versie 1.0.0.4 (patch 5)

De enige manier om (voor zover ik weet) het op te lossen is GTA IV opnieuw installeren. Maar dan kun je niet meer online op GFWL :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP?

Helaas geen enkele op dit moment.

Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen :puh:

Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD

Link to comment
Delen op andere websites

Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP?

Helaas geen enkele op dit moment.

Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen :puh:

Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD

Fatsoenlijk spelen ... als ik hun vids bekijk dan zie ik wel veel schokkende lagg van andere spelers, wat bij de standaard mp niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...