Rickyboy30 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Halloo! Ik wilde dit topic eventjes starten om mee te delen dat IV:MP ( Een verwante versie van SA:MP ) is uitgekomen. Zoek maar eventjes op google naar IV MP en je vind hem zo ( Weet niet of ik een directe link mag geven ) Veel mensen zijn alweer begonnen met scripten voor IV, net zoals ik Voor meer informatie moet je de site maar eventje doornemen! Cya Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik had het al gezien. Maar IV:MP is niet van de makers van de SA-MP en gebruikt Squirrel als scripttaal i.p.v. Pawn. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Yup weet ik Mjaa, aan alles raak je gewend... Eens eventjes een map editor zoeken voor een stunt server >: ) Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Werkt niet bij mij, ik klik op Connect En dan start GTA IV niet op Reageren
Ymosky Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Werkt niet bij mij, ik klik op Connect En dan start GTA IV niet op Waarschijnlijk heb je dan de 6e patch van GTA IV ook gedownload (waarbij o.a. de R* Social Club word weggehaald en het opstartscherm veranderd.) IV:MP werkt op dit moment alleen met versie 1.0.0.4 (patch 5) De enige manier om (voor zover ik weet) het op te lossen is GTA IV opnieuw installeren. Maar dan kun je niet meer online op GFWL Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Je kunt ook gewoon patch 5 weer installeren, dan doet hij het ook weer (ik spreek uit ervaring ) Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 @ Hierboven: Kan je dan online? Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 IV:MP wel ja. Of de originele het doet weet ik niet Reageren
HollandNL Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Werkt dit ook voor mensen die een lagere/langzamere computer hebben? Ik zeg daarmee niet dat ik een langzame/lagere computer heb maar ik vroeg het me af. Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Als je GTA 4 normaal kunt spelen kun je IV:MP ook spelen. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP? Reageren
Fezz Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Waarom is dit er eigenlijk? Je hebt toch ook een gewone MP Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Dit vind ik toch redelijk positief, nu kun je gaan mappen en scripten voor je eigen server. Reageren
Ymosky Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP? Helaas geen enkele op dit moment. Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Bij welke patch werkt de online functie van GFWL en die van IV:MP? Helaas geen enkele op dit moment. Maar volgens het IV:MP team werkt de volgende versie van IV:MP wel met de nieuwste GTA IV versie (1.0.7.0). Staat sinds vandaag op hun website. Dus dan kunnen we eindelijk fatsoenlijk spelen Hopelijk wachten ze niet al te lang met releasen, zometeen brengt R* weer een nieuwe patch uit en begint hetzelfde gezeur weer XD Fatsoenlijk spelen ... als ik hun vids bekijk dan zie ik wel veel schokkende lagg van andere spelers, wat bij de standaard mp niet is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.