Vice-King Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 zou ik gta CH kopen voor de ds ik zit te twijfelen want ik vind de drug deal mode super gaaf maar omdat heel veel zegge dat het niet een echte ''gta'' is
Bierbuikje Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik heb hem zelf ook gekocht en het is wel de ds-game onder de ds-games. Ik heb mij er prima 40 uren mee vermaakt en dat is zeker de moeite waard. Ik zeg doen.
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik zou het gewoon kopen, aangezien het een GTA is. Met nieuwe missies en wat ik leuk vind is dat de Paramedic en Firefighter terug komen. Maar dat is mijn mening.
gta master 1 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Het is zeker wel een echte GTA waarbij je een GTA gevoel krijgt, maar het heeft een wat andere look dan dat je tegenwoordig gewend bent. Daar hoef je niet eens aan te wennen. Het is een supergoeie GTA en ik zou hem gewoon kopen (Ik heb hem zelf voor de PSP). AUB in vervolg in ABN typen.
Svenie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hier zijn al ontelbaar veel topics over. Bekijk bijvoorbeeld deze post eens. Gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken.
Recommended Posts