kakarot_9 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 hey ik heb een vraagje : Zijn nu alle GTA Total Conversion mods die nog gemaakt moeten worden dood of in de maak (GTA Berlin, GTA London, Mountain Valley e.a) Sinds GTA San Andreas uit is voor de pc gaat alle aandacht voor modden daarnaar... worden het onafgewerkte projecten..? :unsure: Grove Street 4 Life Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Da's moeilijk te voorspellen, maar ik acht de kans groot dat veel van deze mods zullen worden omgezet naar de SA engine, wanneer de benodigde tooling beschikbaar is. Van Myriad Islands en GTI weet ik zeker dat het de bedoeling is, maar ik denk dat de meeste andere grote TC's het ook wel zullen doen. het zou namelijk zonde zijn van alle tijd die erin is gestoken om ermee te stoppen. Reageren
kakarot_9 Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 ah ok ik hoop het ook B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.