Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Forum!

Ik heb vanmiddag eindeijk mijn bot script af kunnen ronden en heb het voor elkaar gekregen om 4 hydra's in formatie een vliegshow uit te laten voeren. Dit heb ik opgenomen en dit is het resultaat:

Vertel me wat jullie er van vinden en als je nog een leuk idee hebt voor een bot laat het me weten!

Greetz,

WaRioRZ

Geplaatst: (bewerkt)
Applaus.gif Wil je de script eens in een bijlage zetten, dan kan ik CJ het met eigen ogen zien :puh: Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Mooi gemaakt, eerst vroeg ik me af waarom het er 5 waren... :7

Liedje trouwens Ash - Clones :D

Eigenlijk zou ik niet echt weten wat je kan toevoegen in deze vliegshow... Is het mogelijk om in SA overtrek te veroorzaken? Gas loslaten in hoogte, vliegtuig uit de lucht laten vallen en net op tijd terug kunnen optrekken :puh: .

Geplaatst:

Mooi gemaakt, eerst vroeg ik me af waarom het er 5 waren... :7

Liedje trouwens Ash - Clones :D

Eigenlijk zou ik niet echt weten wat je kan toevoegen in deze vliegshow... Is het mogelijk om in SA overtrek te veroorzaken? Gas loslaten in hoogte, vliegtuig uit de lucht laten vallen en net op tijd terug kunnen optrekken :puh: .

Er is een mod waarmee je de motoren van voertuigen uit kan zetten. Misschien kan ik dat wel voor elkaar krijgen in SA-MP.

Geplaatst:

Leuk gedaan, maar dit is eigenlijk gewoon 5x een Hydra spawnen en die op een path te laten vliegen. Je zou nog wat spulletjes kunnen laten vallen vanuit de Hydra's, bijvoorbeeld lichtgevende gevalletjes. Vraag me alleen af waarom je dit hier hebt gepost en niet in SA-MP forum?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Deze mod zou ik vast en zeker willen gebruiken als ik in het bezit was van een eigen SAMP-Server helaas heb ik die niet echter bij de 3min. zie ik de 3e Hydra net onder water komen, misschien was het jezelf ook al opgevallen maar voor derest goed werk. Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...