gta_rms Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 ik heb de hele map na gelopen maar ik moet er nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog 1!!!!!! OMG dus ff een vraag ik ga alles weer nalopen maar hoe kan ik het best doen? heli/auto/motor/scooter? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik zou het met een motor doen, dat gaat het snelst. Met een helikopter zie je ze niet zo goed vanuit de lucht. Reageren
Fezz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Als je het op de PC hebt kun je een savegame-checker downloaden en kijken welke je nog moet. Ik weet niet waar je die kan downloaden. Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 zou er hiervan geen map bestaan waar ze allemaal opstaan? Dat zou wel handig zijn. Reageren
Fezz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Die heb je wel, alleen dan moet je nog alles langs gaan. Reageren
Aelias Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Die heb je wel, alleen dan moet je nog alles langs gaan. Idee waar ik dit zou kunnen vinden? Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Met de Simple Native Trainer kun je de locaties van de duiven aanzetten, dan kun je meteen zien welke je nog mist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.