MidnightMayhem Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Na IV heb ik besloten SA helemaal te modden. Daarom dat ik de laatste tijd vragen over SA post CLEO werkt, maar auto's vervangen gaat nog altijd niet. Ik open de IMGTool, en dan krijg ik dit: Misschien is het onschuldig, misschien niet, dus ik post het hier. Dan doe ik alles volgens de tutorial van lid Flying-Dutchman, dus eerst txd en dff deleten, dan de txd en dff erinzetten die je wilt en dan je archive rebuilden. Maar ik krijg nog altijd de originele auto in het spel. Wat doe ik verkeerd? Blijkbaar moest ik enkel IMGTool als admin uitvoeren Bewerkt: 11 april 2010 door MidnightMayhem Reageren
keessie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 bij is het zo als ik imgtools als administrator uitvoer de error weg is misschien helpt het bij jouw probleem rechtermuisknop -> als administrator uitvoeren grz Ron Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Das al een stap verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.