hippiebus Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? :$ Alvast bedankt! EDIT: Waar kan ik zien in welke maps ik welke wapens kan gebruiken? Ik wil namelijk de XM148 uitproberen Bewerkt: 1 mei 2010 door hippiebus Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? Update of patch downloaden. In een spel gewoon als van team switchen. Dat doe je in de Class / Weapon select screen. Daarin klik je links bovenin op de Vietnamese vlag. Standaard instellingen: dan druk je op '9'. Dat kan zodra je vanuit de lucht valt. Bewerkt: 11 april 2010 door Rinaldootje Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? Update of patch downloaden. In een spel gewoon als van team switchen. Dat doe je in de Class / Weapon select screen. Daarin klik je links bovenin op de Vietnamese vlag. Standaard instellingen: dan druk je op '9'. Dat kan zodra je vanuit de lucht valt. Dankje Reageren
hippiebus Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Ik heb nog een vraag, Waar kan ik zien in welke maps ik welke wapens kan gebruiken? Ik wil namelijk de XM148 uitproberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.