onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) hey, ik heb nu iets lolligs gemaakt. het is een soort limo met de front aan beide kanten. maar ik weet de naam er niet voor zo'n bouwsel. http://www.youtube.com/watch?v=4nDOwXkJ4ug hij is nog in aanbouw maar hoop dat jullie het een leuk idee vinden! het is maar een simpel projectje tussendoor dus verwacht maar niet zo speciaals onbekendeiv Bewerkt: 11 april 2010 door onbekendeIV Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Wat is het bijzondere ervan? Niet het gekke maar bijzondere. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Het is gewoon grappig, meer niet. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Wat is het bijzondere ervan? Niet het gekke maar bijzondere. het is een orgineel idee alleen nog niet goed uitgewerkt maar ik ben daar mee bezig Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Wat is het bijzondere ervan? Niet het gekke maar bijzondere. het is een orgineel idee alleen nog niet goed uitgewerkt maar ik ben daar mee bezig Wat kan je er aan verbeteren? Hij is gewoon grappig, ik zou er geen tijd aan gaan besteden. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Wat is het bijzondere ervan? Niet het gekke maar bijzondere. het is een orgineel idee alleen nog niet goed uitgewerkt maar ik ben daar mee bezig Wat kan je er aan verbeteren? Hij is gewoon grappig, ik zou er geen tijd aan gaan besteden. er moeten nog wat dingetjes worden geplaatst maar waarom zou ik hier niet wat tijd in kunnen steken Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik vind het verder inderdaad wel grappig... Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 het is een orgineel idee alleen nog niet goed uitgewerkt maar ik ben daar mee bezig Het komt uit Top Gear. Niet super origineel dus. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 het is een orgineel idee alleen nog niet goed uitgewerkt maar ik ben daar mee bezig Het komt uit Top Gear. Niet super origineel dus. orgineel voor gta Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Vind 't wel een grappig idee Misschien had je wel een andere auto als achterkant moeten nemen , net zoals James(?) in Top Gear, die Alfa en een Saab, hier had je b.v. de Admiral kunnen pakken ofzo, al weet ik niet of dat precies zou passen.. Idee: Zet er achterwielsturing op, net als bij de Monster trucks! Kun je veranderen via handling.cfg als ik het goed heb... Ook zou je de achterlicht dummies moeten verwijderen zodat er geen rood schijnsel meer is, en misschien een tweede headlight dummie(moet dan headlight2 heten als ik het goed heb) toevoegen die omgedraaid is, waardoor het schijnsel naar achteren wijst. Dit is bij de Dune geloof ik ook(was in SA:MP altijd zo bij iedereen), alleen daar is het een fout van Rockstar... Verder kun je de deuren van de achtervoorkant( ) via dummie rotatie op de goede manier open laten gaan, dus zeg maar op de manier zoals je suicide doors maakt bij een normale auto... En je moet nog een achter-voorbumper toevoegen Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 heb eindelijk gevonden hoe je de achter wielen kunt mee sturen: http://www.youtube.com/watch?v=BFl0elduupQ ja ik weet dat de dummie verkeerd staat Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik zou die wielen vooral niet zo laten, aangezien het voor geen meter rijd. Of jij kan gewoon niet rijden natuurlijk. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik zou die wielen vooral niet zo laten, aangezien het voor geen meter rijd. Of jij kan gewoon niet rijden natuurlijk. het is net zoals de monster truck als je de handrem indrukt gaan de achterste wielen ook mee sturen Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Het ziet er inderdaad grappig uit, maar orgineel weet niet zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.