Jump to content

GTA IV uitbereiding?


JeffA1989

  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welk platform heb jij GTA IV?

    • PC
      11
    • Playstation 3
      7
    • Xbox 360
      4


Recommended Posts

Heey

Ik vroeg me eigenlijk af of de spellen GTA IV: The Lost and Damned, en GTA IV: The Ballad of Gay Tony uitbereidings pakketten zijn van het spel of echt totaal nieuwe spellen, even een voorbeeld zoals The Sims die een zoot uitbereidings pakketten heeft maar het hoofdspel nog steeds The Sims is.

gr. jeff hoe zit het dan voor de PS3 ik wil hem namelijk halen voor de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt ervan af hoe je hem koopt, je hebt beide uitbreidingen: TLaD en TBoGT, deze zijn elk een 'uitbreiding' op IV. Maar wanneer je EfLC koopt, koop je beide spellen los van IV en vormen ze beide aparte spellen, maar zijn de features nog altijd hetzelfde ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

-Als je The Lost and Damned en/of The Ballad of gay Tony via PSN koopt en download, zal dit spel je originele GTA IV niet overschrijven, maar er iets aan toevoegen. Je koopt hiermee geen boekje, geen disc, geen hoesje, en geen map, je download hiermee alle features van TLaD en/of TBogT. Je hebt de originele GTA IV dus wél nodig. Als ik me niet vergis zul je via de telefoon, of tijdens het opstarten van GTA (IV) een keuze kunnen maken tussen GTA IV, TLaD en TBogT. Je kunt dus gewoon GTA IV blijven spelen(niet dat je dat met TBogT nog wil, want die is super natuurlijk :D)

-Als je Episodes from Liberty City koopt, krijg je een disc, een boekje, hoesje, en een streetmap. Deze zal een compleet apart spel vormen, naast GTA IV. Hiervoor hoef je GTA IV dus niet te hebben! Als je EfLC opstart zul je (voor zover dat bij de Xbox versie zo was) een keuze kunnen maken tussen TLaD en TBogT(via de telefoon of bij het opstartmenu, dit weet ik niet precies zeker). GTA IV zal een apart spel vormen op je PS3, en vanuit GTA IV kun je voor zover ik weet geen keuze maken om TLaD of TBogT op te starten, andersom kan dat ook niet. Daarvoor zul je dus GTA IV moeten afsluiten en EfLC moeten opstarten.

Overigens, de Xbox versie van EfLC bevat een aantal nieuwe radiostations, maar de originele GTA IV radiostations niet meer.

De Xbox download versie van TLaD en TBogT zullen echter de originele radiostations van GTA IV bevatten, met enige wijzigingen, maar niet de nieuwe radiostations die EfLC wél bevat. Sony heeft onlangs een aantal veranderingen in de download content doorgedrukt, waarbij radiostations, tv-zenders en internet content aangepast werden. Het kan dus zo zijn dat de PSN (en misschien ook de PC versie) van EfLC de originele GTA IV radiostations wél bevat...

Misschien dat het zo iets duidelijker is.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...