Jump to content

Kartonnen reclameborden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had even een vraagje.

Soms heeft een game-shop zo'n kartonnen bord van bijv. Modern Warfare 2.

Daar staat dan dat mannetje op de cover van MW2 uitgesneden op.

Weet iemand of je die ergens in Nederland kan kopen?

En zo ja, waar je ze kan kopen?

Geplaatst:

Je kunt het bij de Play-IT proberen.

Die hebben ze wel ja, maar ik denk niet dat ze ze verkopen.

Geplaatst:

Je kunt het bij de Play-IT proberen.

Die hebben ze wel ja, maar ik denk niet dat ze ze verkopen.

Als ze bij de winkel staan, moet je gewoon vragen of je hem mag hebben!

Deed ik ook en ik kreeg er nog 15 posters bij ook. Allemaal bij de release van GTA IV!!!

Geplaatst:

Waarom zou je dit soort dingen ooit kopen voor geld, zo'n bord staat maximaal een maand bij een hele grootte release en dan gooit de winkel hem weg. Als jij aan de persoon achter de kassa vraagt of je hem mag hebben wanneer ze hem niet meer in de winkel willen hebben zal je hem 9/10 keer mee krijgen. ;)

Geplaatst:

Waarom zou je dit soort dingen ooit kopen voor geld, zo'n bord staat maximaal een maand bij een hele grootte release en dan gooit de winkel hem weg. Als jij aan de persoon achter de kassa vraagt of je hem mag hebben wanneer ze hem niet meer in de winkel willen hebben zal je hem 9/10 keer mee krijgen. ;)

Ik kan wel een keer kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet eventjes wat bij zeggen: Meestal willen ze juist er van af. Die dingen verouderen vrij snel en staan ze alleen maar in de weg. En weggooien is ook weer zo zonde. Wat andere al zeiden: Gewoon de moed verzamelen om het te vragen. Je stelt echt geen rare vraag.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

Of je vraag ff waar je die dingen kan kopen of zo?

Waarom zou je iets kopen als je het gratis kan krijgen?

Geplaatst:

Waarom zou je zoiezo een kartonnen reclamebord in je kamer willen. Kan me voorstellen dat het de eerste paar dagen wel kicken is. Maar daarna gooi je het volgens mij ook gewoon weg hoor.

Geplaatst:

Waarom zou je zoiezo een kartonnen reclamebord in je kamer willen. Kan me voorstellen dat het de eerste paar dagen wel kicken is. Maar daarna gooi je het volgens mij ook gewoon weg hoor.

Gamekamer op zolder. beetje voor decoratie.

Geplaatst:

Ikzelf heb ook meerdere van die kartonnen dozen en een huge Army of Two billboard, deze liggen nu gewoon onder m'n bed. Maar, als ik een LAN geef, dan komen ze weer tevoorschijn en dat is best sfeerverhogend kan ik je zeggen. Zelf heb ik er ook gewoon naar gevraagd bij de MediaMarkt, kreeg dat billboard bij de midnight-launch van GTA IV mee. Gewoon durven vragen, niks engs aan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...