Forumrunner Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hallo, Ik had even een vraagje. Soms heeft een game-shop zo'n kartonnen bord van bijv. Modern Warfare 2. Daar staat dan dat mannetje op de cover van MW2 uitgesneden op. Weet iemand of je die ergens in Nederland kan kopen? En zo ja, waar je ze kan kopen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Meestal kan je dat soort dingen kopen/krijgen op beurzen. Ik ken iemand en die heeft zn hele kamer ermee volstaan. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Je kunt het bij de Play-IT proberen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Je kunt het bij de Play-IT proberen. Die hebben ze wel ja, maar ik denk niet dat ze ze verkopen. Reageren
Twister24 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Je kunt het bij de Play-IT proberen. Die hebben ze wel ja, maar ik denk niet dat ze ze verkopen. Als ze bij de winkel staan, moet je gewoon vragen of je hem mag hebben! Deed ik ook en ik kreeg er nog 15 posters bij ook. Allemaal bij de release van GTA IV!!! Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Waarom zou je dit soort dingen ooit kopen voor geld, zo'n bord staat maximaal een maand bij een hele grootte release en dan gooit de winkel hem weg. Als jij aan de persoon achter de kassa vraagt of je hem mag hebben wanneer ze hem niet meer in de winkel willen hebben zal je hem 9/10 keer mee krijgen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Waarom zou je dit soort dingen ooit kopen voor geld, zo'n bord staat maximaal een maand bij een hele grootte release en dan gooit de winkel hem weg. Als jij aan de persoon achter de kassa vraagt of je hem mag hebben wanneer ze hem niet meer in de winkel willen hebben zal je hem 9/10 keer mee krijgen. Ik kan wel een keer kijken. Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik moet eventjes wat bij zeggen: Meestal willen ze juist er van af. Die dingen verouderen vrij snel en staan ze alleen maar in de weg. En weggooien is ook weer zo zonde. Wat andere al zeiden: Gewoon de moed verzamelen om het te vragen. Je stelt echt geen rare vraag. Bewerkt: 11 april 2010 door Gijsso Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Of je vraag ff waar je die dingen kan kopen of zo? Reageren
moechy Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Of je vraag ff waar je die dingen kan kopen of zo? Waarom zou je iets kopen als je het gratis kan krijgen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Waarom zou je zoiezo een kartonnen reclamebord in je kamer willen. Kan me voorstellen dat het de eerste paar dagen wel kicken is. Maar daarna gooi je het volgens mij ook gewoon weg hoor. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Waarom zou je zoiezo een kartonnen reclamebord in je kamer willen. Kan me voorstellen dat het de eerste paar dagen wel kicken is. Maar daarna gooi je het volgens mij ook gewoon weg hoor. Gamekamer op zolder. beetje voor decoratie. Reageren
White Gold Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ikzelf heb ook meerdere van die kartonnen dozen en een huge Army of Two billboard, deze liggen nu gewoon onder m'n bed. Maar, als ik een LAN geef, dan komen ze weer tevoorschijn en dat is best sfeerverhogend kan ik je zeggen. Zelf heb ik er ook gewoon naar gevraagd bij de MediaMarkt, kreeg dat billboard bij de midnight-launch van GTA IV mee. Gewoon durven vragen, niks engs aan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik heb alleen binnenkort nog geen tijd. Dus ik moet nog even afwachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.