PrioX Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Hallo Ik dacht dat het maar eens tijd werdt voor een nieuwe TV. Ik zou graag een HD TV willen maar ik weet niet welke goed is. Hij is vooral voor het game. Zouden jullie me kunnen helpen met het uitzoeken van een nieuwe TV ? Het liefste moet hij niet meer dan €200; kosten Bewerkt: 11 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Hayte Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 TV = No Way Voor dat budget kan je alleen een flut tv'tje krijgen van een onbekend merk met een reactietijd van 20 ms en een gare resolutie wat tussen de 720P en de 1080P zit. Een monitor (24") is wel mogelijk. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Okee, sorry maar ik ben niet zo goed in computer taal :$ Zou je aub wat site's willen geven met goeie TV's, maar toch een mooie prijs hebben :$ Reageren
Hayte Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Heb je echt een tv nodig (dus, om tv te kijken), of wil je hem gebruiken voor je PlayStation ofzo? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Okee, sorry maar ik ben niet zo goed in computer taal Zou je aub wat site's willen geven met goeie TV's, maar toch een mooie prijs hebben Kan jij engels? Want Hayte schrijft toch TV= No Way? Dat wil zeggen dat je geen TV hebt van een fatsoenlijk merk voor minder dan 200 euro. Een computermonitor die ook op een gameconsole kan is daarintegen wel mogelijk. Daarop kan je dan alleen geen TV kijken. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Heb je echt een tv nodig (dus, om tv te kijken), of wil je hem gebruiken voor je PlayStation ofzo? Ik heb hem nodig voor TV te kijken en te game. @Djmaddox: Tuurlijk kan ik een beetje engels. Jij gaat toch ook geen Tv kopen die €600; kost maar bij een andere winkel heb je hem voor €200; En ik snap het laatste deel van het bericht niet: ''Voor dat budget kan je alleen een flut tv'tje krijgen van een onbekend merk met een reactietijd van 20 ms en een gare resolutie wat tussen de 720P en de 1080P zit.'' Bewerkt: 11 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Heb je uberhaüpt zelf al onderzoek gedaan? Hoe groot wil je het scherm? Wat voor aansluitingen wil je? Reageren
PrioX Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Tuurlijk heb ik zelf al gekeken voor een TV. Maar ik vond geen goeie. Hij zou ongeveer 75 cm breed moeten zijn, en hoogte maakt me niet zo heel veel uit. Ik snap niet helemaal wat je met aansluiting bedoeld :$ Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Kijk eens bij de Media Markt of Expert Reageren
Hayte Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Een goede tv voor 200 euro is al moeilijk, maar eentje die 75 cm breed moet zijn is gewoon onmogelijk. Mijn 24" monitor is ongeveer een halve meter breed, en die was al rond de 250 euro. Nu zijn televisie varianten vaak zo'n 70 euro duurder, dus kost een degelijke tv van 75 cm breed wel iets van 500 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.