Jump to content

Wat vind je van Johnny klebitz.


LibertySeasnake

Recommended Posts

ik vind Johhny wel eigenlijk de ruigste van de IV-era.

Hij is zo'n Biker die nergens wat om geeft.

en hij heeft de leukste opmerkingen.

Vooral als hij die gast gaat na praten in dat hotel :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Johnny wel een goeie gozer. Hij heeft af en toe best goeie uitspraken, zeker ook in de club aan Columbus Ave (denk dat Eddie hierboven die ook bedoelt) hij is van "doe maar gewoon, doe je al gek genoeg" En hij komt op voor z'n principes, ik mag hem wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind Johhny wel eigenlijk de ruigste van de IV-era.

Hij is zo'n Biker die nergens wat om geeft.

en hij heeft de leukste opmerkingen.

Vooral als hij die gast gaat na praten in dat hotel :7.

Ik vind amerikanse bikers de beste. Wel 1 ding shit. Ik wou dat in het echt Johnny klebits. Een biker die bijna Johnny klebitz is.

Als er zo persoon bestaat. wil ik zijn vriend zijn. DE OPMERKINGEN & HOE HIJ PRAAT. LEKKER STOER.

1# BEST RUIGSTE GTA PERSONAGE (JOHNNY KLEBITZ)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt Johnny er stoer uitzien maar hoe hij zich gedraagd in zijn gang is ie echt stom. Hij vindt niks normaal maar een gang hoort te stelen en zo, gaat ie proberen Bill tegen te houden voor drugs stelen van Angers of Death. Ik vindt hem een beetje een zeikerdje.

Om er nog iets aan toe te voegen over het spel zelf. Ik vindt de afloop en dat Billy en Johnny vijanden worden echt helemaal niks. Beter dat je nog gewoon kon doorgaan met je gang en dat de Angels of Death kapot ging. Billy en Johnny moesten in het verhaal gewoon maties zijn en Johnny had een echte killer moeten zijn en niet z'n pussy als in dat spel, dat is CJ ook niet in Grovestreet. Het verhaal van San Andreas blijft gewoon het beste, van mij zou daarover een film van gemaakt mogen worden zo goed vindt ik hem. Hopelijk is gta V ook zo net als San Andreas en ook met zoveel kleding, grote stad, veel dingen te doen en zo. Gewoon een San Andreas in heel erg realistich net als IV. Stad groter. Doe San Andreas hetzelfde als gta III en IV. Is ook Newyork maar als je III vergelijkt met IV. San Andreas uitbreiden, ander verhaal maar net zo lang en net zo realistisch mag van mij gta V worden.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Johnny wel een cool ruig personage :sigaar:

en Luis is inderdaad wat minder omdat hij moderner is en bijna op overal wel wat te zeiken heeft :engel:

Johnny doet me ook denken aan 80's style en daar ben ik sinds GTA Vice City gek op :dans:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Johnny wel een cool ruig personage :sigaar:

en Luis is inderdaad wat minder omdat hij moderner is en bijna op overal wel wat te zeiken heeft :engel:

Johnny doet me ook denken aan 80's style en daar ben ik sinds GTA Vice City gek op :dans:

80th jaren vind ik tof, BIKERS, ROCKERS, & goede muziek. (Loverboy - Working for the weekend)

Link to comment
Delen op andere websites

Jhonny vind ik echt een van de sfeervolste personage van heel gta.

je kan het aan zijn uitstraling wel zien, hij is heel erg trouw aan zijn maten.

en haat oneerlijkheid. jammer dat ''The lost'' is vergaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de woorden speak ugly fuck nog altijd in mijn hoofd

vooral hoe hij dat zegt

Wanneer zei hij dat ookal weer???

In het begin toch toen je Billy's bike moest vinden :sigaar:

Ik vind de wapens in TLaD ook goed. :Y

Johnny gecombineerd met een Sawn-off shotgun

vind ik een leuke gevaarlijke combinatie :engel:

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...