bjorn13 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 hy mensen .. ik heb roller coaster tycoon 3 maar hy doet het niet op me PC. dit zijn mijn spec's... nou is de vraag hoe kan ik da wel spele ? -moet ik een nieuwe driver instaleeren? zo ja waar?? of iets anders waar het aan kan ligen :o PLEASE HELP ME
bjorn13 Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) w8 even ik maak wel even een screen w8 ff EDIT Bewerkt: 20 juni 2005 door bjorn13
Quatroking Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) start>uitvoeren>typ dxdiag in>beeld> klik op Direct 3d testen hiermee zou je pc Direct3d testen en misschien kan hij nog wat fouten vinden. Bewerkt: 20 juni 2005 door Quatroking
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb ook roller coaster tycoon 3! Maar elke keer als ik het spel start gaat ie vast staan!En het is wel een snelle pc want hij draait ook gewoon San Andreas en die heeft egt wel meer nodig dan die rct3!Wie kan me ff helpen? Gr marcel
X-TX Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het spel ook. En ik heb (die niemand anders op deze wijde wereld heeft) een Nvidia Geforce 2*. Bij mij doet het prima. Na wat nieuwe drivers geinstalleerd te hebben ging het nog beter. Maar ik ben geen problemen tegen gekomen. Mijn kloksnelheid is trouwens 1.5 en dat is nog lager. Wat ik wel kan zeggen, je moet goeie video kaart hebben. Al kan ik dat niet over die van mij zeggen maar hij doet het perfect. Ik denk dat jullie gewoon allemaal te weinig geheugen hebben. Ik denk ook dat RCT3 meer geheugen gebruikt dan SA. Zo uit me hoofd kan ik niet zeggen wat er aan de hand is. Ik moet eerst wat beter beeld hebben over jullie problemen. Aan het woord 'vastlopen' heb ik ook niks omdat er 300 verschillende fouten kunnen zijn die 'vastlopen' veroorzaken. * Voor mensen die het niet snappen: Geforce 2 is al heel oud. Normale mensen zijn in bezit van betere video-kaarten zo als Geforce 4 of hoger. Bewerkt: 21 juni 2005 door X-TX
Quatroking Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb het spel ook.En ik heb (die niemand anders op deze wijde wereld heeft) een Nvidia Geforce 2*. . . . ik heb er ook nog ergens een liggen! maarre trouwens, is die rct 3 orgineel of kopie? als het kopie is is hij gewoon shit: m'n rct1 met uitbrijdings setten zeurde ook vaak over direct 3d met het orginele spel doet hij dat niet.
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Dit moet je hebben(al): Besturings systeem: Windows 2000 Professional, Windows 98, Windows Me, Windows XP Processor: Pentium III processor Benodigd geheugen: 128 MB minimaal, 256 MB aanbevolen Grafische kaart: minimaal SVGA Bediening: muis nodig, bij voorkeur wiel-muis Ruimte op harddisk: 800 MB CD-rom drive
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb het spel ook.En ik heb (die niemand anders op deze wijde wereld heeft) een Nvidia Geforce 2*. . . . ik heb er ook nog ergens een liggen! maarre trouwens, is die rct 3 orgineel of kopie? als het kopie is is hij gewoon shit: m'n rct1 met uitbrijdings setten zeurde ook vaak over direct 3d met het orginele spel doet hij dat niet. Ik heb een gebrande rct3 loopt hij daarom steeds vast?
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Dit moet je hebben(al):Besturings systeem: Windows 2000 Professional, Windows 98, Windows Me, Windows XP Processor: Pentium III processor Benodigd geheugen: 128 MB minimaal, 256 MB aanbevolen Grafische kaart: minimaal SVGA Bediening: muis nodig, bij voorkeur wiel-muis Ruimte op harddisk: 800 MB CD-rom drive Ik heb een pc uit 2005 hoor die hoort dat normaal gewoon te kunnen draaien <_< !En waar kun je dat zien dan wat je pc allemaal hebt wat helemaal boven in staat dat plaatje?
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Bij een LapTop staat het op de Laptop geplakt! Maar als je een PC hebt van 2005 kan je nog altijd een slechte kopen hoor! Moet niet alte duur zijn altijd.
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Bij een LapTop staat het op de Laptop geplakt!Maar als je een PC hebt van 2005 kan je nog altijd een slechte kopen hoor! Moet niet alte duur zijn altijd. Deze was de beste toen ik hem kocht en 1 van de duurste!
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb een gebrande rct3 loopt hij daarom steeds vast? Eigelijk mogen we je niet helpen! Geen Warez Request, illegaal, cracks!
X-TX Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 En waar kun je dat zien dan wat je pc allemaal hebt wat helemaal boven in staat dat plaatje? Start> Configuratiescherm> Systeem: - Eigelijk mogen we je niet helpen!Geen Warez Request, illegaal, cracks! Je hebt gelijk.
Trax Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Idd, hier wordt je niet geholpen met illegale software Closed
Recommended Posts