[B]ig [S]moke Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Wat denk jij, Wie zou er winnen in een gevecht. bijv. alle drie, Niko, Johnny & Louis zouden tegen een LPCD politie man (voorbeeld) moeten vechten {zonder wapens). Snap je wat ik bedoel ? Wie denk jij dat er wint ? dus wie heeft de best ''Fightmoves'' en de grootste spierballen ? - Ik denk persoonlijk dat Niko zou winnen omdat hij ik het leger en zo heeft gezeten en hij best wel een harde Kerel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik weet het niet echt, maar Niko heeft trucjes geleerd in het leger, die wel van pas zouden kunnen komen. Dus ik denk ook Niko. Je schrijft Luis trouwens anders. Bewerkt: 11 april 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Toch sowieso Niko, die heeft gewoon de ervaring van bij het leger. Luis zou toch op 2 staan, aangezien ik hem 'sterker' inschat dan Johnny. Het valt moeilijk te zeggen tussen die 2, maar Niko zou sowieso winnen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ik zeg ook Nico = De meeste ervaringen met vechten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Niko wint, hij blijft koel en heeft allemaal dingen geleerd in het leger. Luiz komt op 2, want ik vind hem er ook wel sterker uitzien als Johnny.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) niko ownd ze! zie de reden bij de voorgaande posts Bewerkt: 12 april 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Luis! hij is bodyguard geweest enzo! denken jullie niet wie hij in de clubs er allemaal uit moet smijten? dat gaat niet zo makkelijk en ja niko heeft wel veel ervaring maar kan het ook verleerd zijn omdat het zo lang geleden is. en johnny: dat is gewoon een boer met teveel vrije tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Niko 100% zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xelaim Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ik denk dat men in het leger niet zoveel vecht, maar eerder iedereen afschieten met geweren. Dus mijn voorkeur gaat naar luis. In zijn milieu is het denk ik meer te doen met de spierballen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Niko natuurlijk. Alhoewel bij vuistgevechten Luis de beste kan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Niko zou ZEKER winnen !! Niko is THE BEST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Nike In het leger krijg je ook een training hoe je iemand zonder wapens af kan maken en hoe je andermans stoten kan blokken Luis heeft het allemaal in de praktijk geleerd dus die is slecht En die Johnny...wel...die is gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Liberty4Life Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 en ja niko heeft wel veel ervaring maar kan het ook verleerd zijn omdat het zo lang geleden is. Dat denk ik niet... Je ziet in sommige cutscenes dat Niko de trucjes uit het leger nog steeds gebruikt. Lous ziet er ook erg sterk uit. Johnny is gewoon een grote bink. Toch denk ik dit: 1.Niko 2.Luis 3.Johnny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 1. Niko 2. Luis 3. Johnny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Niko zeker! bij de 3de of 2de missie hij breekt binnen 5 seconden de arm van die albanees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.