Jump to content

Niko, Johnny & Louis.


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Vice-King

    6

  • MostWantedKid

    4

  • Nissan

    3

Ik denk Louis. Heb je hem al zien vechten bij een cage match? Hij heeft een zalig wasbordje en dus sterke spieren en kent de juiste moves. En hij is een buitenwipper bij de Maisonette9. Niko is een beetje ouder maar zeker niet minder denk ik.. En Johnny kent geen goede moves om goed te kunnen vechten denk ik. Dus dit is mijn lijstje:

1:Louis

2:Niko

3:Johnny

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Euhhh beste mensen ik vraag mij eens af waarom jullie bijna allemaal Niko kiezen.Niko heeft in het leger gezeten ja maar Luis is zeker even goed misschien zelf beter want hij heeft ook in het leger gezeten hoor en dat is minder lang geleden dan Niko.(Bewijs kijk in het huis van luis daar hangt een kader met hem in legeroutfit).Ik vindt daarom dat Luis DE BESTE IS!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Luis heeft niet in het leger gezeten, dat is zijn vader. Dit wordt tijdens de storyline verteld ;)

Overigens..

1. Niko. Niko heeft sowieso in het leger gezeten, hij is ouder, hij is oost-Europees, en zoals jullie weten zijn Oost-Europezen vaak beren van gasten als het op vechten aan komt. Kijk bijvoorbeeld maar naar Russen. Niko heeft in het leger allerlei trucs geleerd om mensen hun wapens snel af te pakken, hij lijkt me ook een stuk slimmer dan de rest, en denk ik dat hij ook meer na denkt tijdens het vechten.

2. Luis. Luis moet voor zijn werk bij Antony vaak mensen uit de club schoppen, en die werken vast niet altijd gezellig mee. Ik denk dat er flink wat kracht voor nodig is om mensen die zich verzetten uit zo'n club te zetten. Daarbij is Luis mentaal een stuk sterker dan de andere 2(hij is beter met zijn stem), hij heeft rake opmerkingen waarmee hij mensen die hij de club uit zet, ook buiten de club houdt, en er voor zorgt dat zij er niet eens over nadenken om nog eens binnen te komen. Hij lijkt me echter niet zo'n beer als Niko, ik heb het idee dat hij(ondanks dat het in de storyline niet echt te zien is) eigenlijk een stuk kleiner bedoeld is dan hij is gemaakt. Qua zijn uiterlijk, ziet hij er uit als iemand die veel korter is dan Niko, alleen in de storyline blijkt dat niet zo. Daarom denk ik ook dat Niko sterker is..

3. Johnny. Johnny is denk ik op afstand de zwakste van de 3. Johnny heeft, lijkt mij, nooit vechttechnieken geleerd, aangezien Bikers er (in de storyline) liever gewoon op los schieten met een shotgun, dan dat ze iemand een hoek verkopen. Daar zeg ik niet mee dat Johnny met wapens beter zal zijn, want daarmee staat hij denk ik op de tweede plaats(achter Niko). Dit omdat Johnny en de andere bikers eigenlijk geen professionele wapens gebruiken, en ook zichzelf hebben leren schieten. Wat dit betreft zijn Johnny en de bikers meer zo van "je hoeft me niet uit te leggen hoe dat geweer werkt, ik probeer wel wat", en ze schieten er maar op los in de hoop dat ze wat raken. Ze zijn impulsiever, en ik denk dat, terwijl Johnny al minder ervaring heeft met vuistgevechten, ook nog eens in zijn vechtstijl naar voren komt. Hij zal denk ik eerder "zo maar een stoot verkopen", zonder er bij na te denken dat de tegenstander dan een open kans heeft om hem op z'n neus te slaan(ik noem maar iets)...

@Hieronder: Dacht al zoiets, maar goed. Even veranderd hierboven :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Niko staat bij mij wel op nummer 1, aangezien hij toch wel de meeste trucs kent als het op vechten aankomt.

Luis die is ook niet verkeerd, maar in mijn ogen heeft hij wat meer weg van een bokser. :puh:

En Johnny? Die zit er wel zo'n beetje tussenin. Gewoon een beetje van dit en een beetje van dat...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...