Vansloneker Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Flock of Seagulls Deze en een aantal andere liedjes. Zoals Laura Brannigan. En dat liedje waar die presentator zegt "oh, isn't that beautiful". Ik vind de radio uitzendingen prachtig, vooral ook de praatprogramma's. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Maroon 5 * She will be loved Michael Jackson * Billie Jean (Zoals meerdere mensen hier!) Michael Jackson * The way you make me Feel ! Caro Emerald * A night like This Foreigner * Waiting for a girl like You Indeep * Last night a DJ saved my Life Bewerkt: 18 juni 2010 door Melvin_123 Reageren
mr. bolink Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 bij welke zender zit het liedje billie jean van Michael Jackson eigenlijk? Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 billie jean van MJ en de theme song natuurlijk Reageren
viccie211 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) @mr. bolink: FLASH FM de intro theme(GTAtitles) en alle nummer van FLASH FM. Bewerkt: 16 mei 2010 door viccie211 Reageren
mr. bolink Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 @mr. bolink: FLASH FM de intro theme(GTAtitles) en alle nummer van FLASH FM. ok thx Reageren
Coen_GTA Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Klopt Billie Jean begon altijd als je in de auto stapte. Maar Tyrone Brunson - The Smurf of Oliver Cheatham - Get Down Saturday Night. Broken Wings - Out Of Touch - Self Control zijn hele mooie nummer die me eraan denken. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Video Killed The Radio Star, die helemaal. Billie Jean ook, Out of Touch, Self Control en als laatste doet Dance Hall Days mij ook heel erg denken aan GTA Vice City. Geniale muziek is het eigenlijk ook.... Reageren
Baffie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Ik heb drie nummers waarbij ik echt meteen weer aan Vice City moet denken als ik ze hoor. Yes - Owner of a lonely heart, The Outfield - Your Love en de laatste is Twisted Sister - I wanna Rock. Vooral bij die laatste ging ik echt helemaal uit m'n dak als ik het spel aan het spelen was. Je hoorde hem niet zo vaak, hij zat altijd aan het begin van V-Rock, ik vind hem nog steeds wel leuk, je hoort hem allleen bijna nooit, maar ik vond het zeker bij Vice City een schitterend nummer om mee rond te rijden. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Eigenlijk allen Maar Zeker FLASH FM en WAVE 103 beste zender met beste muziek. Ik hoop dat deze terugkomt met een nieuwe naam in een nieuwe GTA. BACKWAVE 103 of de gekende FLASHBACK FM Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Call me - (artiest weet ik niet meer) en vooral bryan adams - run to you Reageren
GTAJoel Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Heel veel Bryan Adams - Run To You Jan Hammer - Crockett's Theme - Video Killed The Radio Star De nummers van Love Fist Hall & Oats - Out Of Touch En die nummers van radio Espantoso. + nog vele anderen. EDIT: En natuurlijk het intro muziekje. Bewerkt: 11 juni 2010 door GTAJoel Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 In TBoGT heb je de radiozender Vice City FM, En telkens als ik daar naar luister moet ik meteen aan Vice City denken. Ze draaien daar echt van die typische liedjes uit de jaren 80, En dat zijn precies de liedjes die helemaal bij VC passen en mij eraan doen denken. Zoals deze (Echt zo'n Vice City liedje) http://www.youtube.com/watch?v=7HWt_Ki_qss Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) Vice City, voor mij zijn er maar 2 liedjes wat me aan die mooie, zonnige stad doet denken. Mr. Mister - Broken Wings Bryan Adams - Run to You Bewerkt: 21 juni 2010 door Politiehelikopter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.