The_Pony Geplaatst: 17 maart 2018 Rapport Geplaatst: 17 maart 2018 Ik vind nog altijd dat het ultieme GTA Vice City lied "gary numan cars" is. Als ik dit hoor dan denk ik gewoon meteen terug aan die nostalgische momenten waar ik met men auto door Vice City reed op weg naar de volgende missie! Reageren
PrioX Geplaatst: 25 maart 2019 Rapport Geplaatst: 25 maart 2019 Vorige week draaide ze de Top 810 uit de jaren '80 op Radio 10. Toch grappig dat je zoveel liedjes herkent dankzij GTA Vice City (Stories). Toto met Africa stond trouwens op nummer 1. Reageren
Faex Geplaatst: 15 april 2019 Rapport Geplaatst: 15 april 2019 Op 25-3-2019 om 22:51, PrioX zei: Vorige week draaide ze de Top 810 uit de jaren '80 op Radio 10. Toch grappig dat je zoveel liedjes herkent dankzij GTA Vice City (Stories). Toto met Africa stond trouwens op nummer 1. Klopt! Dat had ik ook toen ik zat te luisteren, echt leuk om die muziek weer te horen. 😊 Reageren
Joriz Geplaatst: 15 april 2019 Rapport Geplaatst: 15 april 2019 Sowieso 'I Ran (so far away)' van A Flock of Seagulls Reageren
Baffie Geplaatst: 29 april 2019 Rapport Geplaatst: 29 april 2019 Ja, heel herkenbaar. De Crockett's Theme draai ik nog regelmatig in m'n klassen voordat de les begint, lekker chill en rustgevend nummer. Als het lekker los moet gaan wil ik ook nog wel eens I Wanna Rock van Twisted Sister aanzetten, sweet memories. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.