Jump to content

muzikanten ?


edgardn123

Recommended Posts

Die muzikanten vind je bijna altijd in de metro onder de grond. Maar wat bedoel je met ringtone? Als je die muzikanten geld geeft krijg je er geen ringtone voor want ringtones kun je alleen kopen op internet.

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Die muzikanten vind je bijna altijd in de metro onder de grond. Maar wat bedoel je met ringtone? Als je die muzikanten geld geeft krijg je er geen ringtone voor want ringtones kun je alleen kopen op internet.

Ringtones kopen ??

leuk , waar kan ik het kopen ?

Of moet ik een missie vrijspelen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij kun je ringtones kopen nadat je een nieuwe telefoon hebt gekregen van Playboy X. Je krijgt dan ook een email van een van je vrienden waarin een website staat waar je ringtones en wallpapers kan kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staan er volgens mij ook 3..

Click here to view the SnapMap

Die van Star Junction weet ik de precieze plaats niet zeker, maar daar ergens staat er wel een tegen een gebouw aan, met een saxofoon. Ook moet er (alleen maar logischerwijs) volgens mij een rond Soldiers Plaza(zo heet 't daar toch?) in Broker, dat is dus die meest rechtse op de Snapmap. ('t lijkt me dus alleen maar logisch als er daar een staat, heb er nog nooit een gezien aangezien ik er nooit ben..).

Ik dácht dat er ook een muzikant stond in Broker, vlak bij je eerste savehouse, maar dat weet ik ook niet zeker...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Straatmuzikanten oftwel Buskers. Kun je vinden bij fontijnen en in de Metro.

ook zijn ze te zien in het park.

Geef je een Muzikant meerdere malen geld.

Dan krijg je de Ringtone St. Thomas toegestuurd.

Deze is ook te horen door de Muzikant zelf en op Jazz Nation...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die muzikanten vind je bijna altijd in de metro onder de grond. Maar wat bedoel je met ringtone? Als je die muzikanten geld geeft krijg je er geen ringtone voor want ringtones kun je alleen kopen op internet.

Nee hoor :zz: Als je ze 3 x geld geeft niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat je een ringtone kreeg toegestuurd als je een muzikant vaker geld gaf

Toch maar eens proberen ^_^

Weet iemand hoe je geld aan zwervers geeft??

ik kom ze wel tegen maar je kunt ze nooit geld geven :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat je een ringtone kreeg toegestuurd als je een muzikant vaker geld gaf

Toch maar eens proberen ^_^

Weet iemand hoe je geld aan zwervers geeft??

ik kom ze wel tegen maar je kunt ze nooit geld geven :?

Moet je ervoor gaan staan en dan verschijnt er wel iets in beeld. Dan moet je op een knop drukken en dan geef je geld. Maar als je hem dood maakt krijg je niet altijd het geld terug :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat je een ringtone kreeg toegestuurd als je een muzikant vaker geld gaf

Toch maar eens proberen ^_^

Weet iemand hoe je geld aan zwervers geeft??

ik kom ze wel tegen maar je kunt ze nooit geld geven :?

Moet je ervoor gaan staan en dan verschijnt er wel iets in beeld. Dan moet je op een knop drukken en dan geef je geld. Maar als je hem dood maakt krijg je niet altijd het geld terug :duh:

Ik zal het proberen

Weet iemand trouwens waar je zwervers kunt vinden

ik weet het in ongure steegjes of in de metrotunnels

ik kom ze vaak tegen maar ik vergeet bepaalde plaatsen waar ze staan :*D:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...