Bartjex88 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Weet iemand waar ik een beter mikpunt kan downloaden voor de rocet launcher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Weet iemand waar ik een beter mikpunt kan downloaden voor de rocet launcher Dat kan volgens mij nog geen eens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 denk et ook lol :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Het mikpunt hangt af van welk wapen je gebruikt (op Play2 toch) maar ik denk niet dan je deze kunt veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Reageer als je het wel weet a.u.b. als elk lid hier ff komt melden dat ze het niet weten komen we ook nergens ontopic: je kan het met modden proberen te veranderen als dat gaat :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 alleen is kut op ps2 heb je automatishe mikke en op pc moet je handmatig mikke+recoil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.