Kryziek Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Hallo, Ik heb dus weer gta geinstalleerd maar nu heb ik ergens vernomen dat je met 1 patch alle patchen in 1x kon doen. Is dit waar? en welke patch is dat dan? Ik heb bij patch 5 gelezen dat je geen voorgaande nodig hebt, maar dat kan ook iets anders zijn. Mvg. Reageren
Fezz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 ja, dat dacht ik ook. Dat als je patch 5 installeert dat 1, 2, 3 en 4 er ook bij zitten. Dit weet ik niet zeker, maar waarschijnlijk wel Reageren
Joriz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Je hoeft inderdaad alleen de laatste patch te installeren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 trouwens erg af te raden die patch als je geen multiplayer gaat doen. Het veroorzaakt een irritante bug waardoor je in de grond zit gezonken, ook gaat de performance achteruit en is modden stukken moeilijker gemaakt. Ik zelf adviseer patch 3 of 4 Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik ga juist multiplayer doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.