Jump to content

Video editor


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, ik wil naar een plek rijden en op die plek zeggen begin de video, maar er is geen begin video knop, alleenmaar een opslaan knop.

Hoe moet dit?

En waarom slaat GTA IV niet de filmpjes op op de schijf waar het geinstalleerd staat?

Want op C: probeert hij het op te slaan maar die zit al vol omdat er windows op zit..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik wil naar een plek rijden en op die plek zeggen begin de video, maar er is geen begin video knop, alleenmaar een opslaan knop.

Hoe moet dit?

En waarom slaat GTA IV niet de filmpjes op op de schijf waar het geinstalleerd staat?

Want op C: probeert hij het op te slaan maar die zit al vol omdat er windows op zit..

Er is geen begin knop, enkel een eind knop. Opnames kunnen variëren van lengte. Als je niet te veel doet en rustig staat te chillen met Niko, dan is er een opgenomen deel van 1minuut 45seconden ongeveer.

Als jij heel snel zit te rijden overal, en veel acties doet (mensen doden etc.) Dan zal de opname misschien maar rond de 35 seconden liggen. Voldoende opnemen is dus de boodschap.

Bij dat tweede probleem van onvoldoende schijfruimte kan ik je alleen advies geven om alles van jouw documenten op die andere harde schijf te plaatsen. (Dat is dus de hele map 'gebruikers' uit de C schijf) En hopen dat het werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
AeroCool (gast)

Op de tijdsbalk zie je aan het eind en aan het begin zo'n vierkantje met streepjes of zoiets in. Dat sleep je tot het gewenste begin/eind punt

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Kan je ook je video's korter maken???? Want soms heb ik in een clip dat er stukjes in zitten die ik niet hoef te laten zien.

Groet ;)

Ik denk dat het in post 6 staat, maar dan onduidelijk. Op de tijdsbalk zie je aan het eind en aan het begin zo'n vierkantje met streepjes of zoiets in. Dat sleep je tot het gewenste begin/eind punt. Moeilijk? Nee! :D

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Windows XP

Mooie screenshot. :duh: Ga gewoon naar mijn computer en dan klik je op C:\ en dan druk je op Prt Scr bovenaan je toetsenbord. Plakt het in paint, je slaat het op en upload het. Kopieer de img url en plak het hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...