Jump to content

wie heeft gta the episodes voor ps3 from liberty city besteld?


Aelias

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aelias

    6

  • Little Jacob

    3

  • Fezz

    3

  • mikeloney

    2

Top Posters In This Topic

op wehkamp.nl en bol.com staat de release datum op 13 april!? snap er niks meer van.... wie wel??

Klopt, maar verwacht niet dat je ze dan morgen hebt want anders was het vandaag wel veranderd in: 'voor 21.30 besteld morgen in huis', maar wie weet...

Ik heb ze zelf ook besteld voor de PC 0_0

CYlas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm bij Consoleshop.be besteld (wel voor PC, maar volgens mij maakt dat niet uit), en vandaag zat dit mailtje in m'n inbox:

Inpakbevestiging

Geachte heer V....,

Uw bestelling bij Consoleshop.be met ordernummer XXXXXXX is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Dus ik heb 'm lekker morgen al. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd of alle winkels zich aan de releasedatum van 16 april houden... Van de plaatselijke musicstore kreeg ik te horen dat als hun het spel binnen hadden, ik hem best al kon kopen. dus zo serieus nemen ze het blijkbaar niet met die officiele verkoopdatum. Hij wist alleen niet wanneer hij het binnen kreeg... Dus miss. een tip voor de 'die hards' ...

Ik lees zojuist een aantal posts van gamers die hem online hebben besteld en morgen ( of overmorgen ) hopen bezorgt te krijgen. Mochten jullie hem eerder hebben... please geef het door.. met de naam van de webwinkel svp... :tu:

Mazzel!!

Link to comment
Delen op andere websites

Verzendbevestiging

Geachte heer Vince V...,

Uw bestelling bij Consoleshop.be met ordernummer XXXXXXX is vandaag verzonden naar het volgende adres:

Vince V...

<adres>

Uw bestelling zal worden aangeboden door TNT Post onder afzender "Coolblue N.V.".

Geen foutje dus, ik heb 'm morgen al daadwerkelijk binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...