Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 twee weken voor de release voor ps3 heb ik het spel besteld. wie nog? Reageren
Fezz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik koop hem vrijdag gewoon, voor de pc. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik haal hem gewoon uit de winkel. Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Ik haal hem gewoon uit de winkel. ga je naar game mania? Bewerkt: 12 april 2010 door aelias Reageren
mikeloney Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 op wehkamp.nl en bol.com staat de release datum op 13 april!? snap er niks meer van.... wie wel?? Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 die site is niet juist de release date is vrijdag 16 april. Reageren
Cylas Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) op wehkamp.nl en bol.com staat de release datum op 13 april!? snap er niks meer van.... wie wel?? Klopt, maar verwacht niet dat je ze dan morgen hebt want anders was het vandaag wel veranderd in: 'voor 21.30 besteld morgen in huis', maar wie weet... Ik heb ze zelf ook besteld voor de PC CYlas Bewerkt: 12 april 2010 door Cylas Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 ja als je het besteld ben je zeker dat je het hebt. Dus dat is goed. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik, bij bol.com (+1 for my postcount ) Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik, bij bol.com (+1 for my postcount ) Ik heb hem ook bij Bol.com besteld Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 die site is niet juist de release date is vrijdag 16 april. Tenzij je m op een Amerikaanse site besteld:P Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb 'm bij Consoleshop.be besteld (wel voor PC, maar volgens mij maakt dat niet uit), en vandaag zat dit mailtje in m'n inbox: InpakbevestigingGeachte heer V...., Uw bestelling bij Consoleshop.be met ordernummer XXXXXXX is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging. Dus ik heb 'm lekker morgen al. Reageren
mikeloney Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik ben benieuwd of alle winkels zich aan de releasedatum van 16 april houden... Van de plaatselijke musicstore kreeg ik te horen dat als hun het spel binnen hadden, ik hem best al kon kopen. dus zo serieus nemen ze het blijkbaar niet met die officiele verkoopdatum. Hij wist alleen niet wanneer hij het binnen kreeg... Dus miss. een tip voor de 'die hards' ... Ik lees zojuist een aantal posts van gamers die hem online hebben besteld en morgen ( of overmorgen ) hopen bezorgt te krijgen. Mochten jullie hem eerder hebben... please geef het door.. met de naam van de webwinkel svp... Mazzel!! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik, bij bol.com (+1 for my postcount ) Ik heb hem ook bij Bol.com besteld bij bol staat dat hij beschikbaar is op de 13e, morgen dus. Zal wel een foutje zijn. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 VerzendbevestigingGeachte heer Vince V..., Uw bestelling bij Consoleshop.be met ordernummer XXXXXXX is vandaag verzonden naar het volgende adres: Vince V... <adres> Uw bestelling zal worden aangeboden door TNT Post onder afzender "Coolblue N.V.". Geen foutje dus, ik heb 'm morgen al daadwerkelijk binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.