Jump to content

GTA 1,2,3, of vice city of wachte

Robin2130

Wat vinden jullie qua gameplay het beste GTA?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie qua gameplay het beste GTA?

• A) GTA 1
      0
    • B) GTA 2
      1
    • C) GTA 3
      1
    • D) GTA Vice City
      5
    • E) Of afwachten wat San Andreas doet?
      18

Recommended Posts

• 1 year later...
Ik vind tot nu toe Vice City maar eigenlijk wil ik oof afwachten wat san andreas ons brengt :D

Bedankt voor je stem!!!!!!

ik heb sanandreas en hij is super

waarom stem je nu nog dezez poll is meer dan een jaar oud!!!!!

Bewerkt: door *gta*gta*gta*
Delen op andere websites

Dit topic is danwel oud, maar kan nog dienst doen voor discussie.. anyway,

GTA1 en 2 waren voor mij echt geweldig. beide veel speeluren aan besteed, de snelle en 'pick-up-and-play' gameplay was echt geweldig. Ook had GTA2 veel opties die zijn weggevallen: machinegeweren op de auto's, olievlekken, etc.. ook een veel soepeler framerate en betere graphics dan I en London is dit een superspel.

GTA3 betekende een absolute revolutie, niets heeft het ooit geevenaard toen ik in die grote 3d stad stond. Na eerst vele malen te zijn gecrasht (alle teksten waren blokken. toen kon het me niets schelen, ik wilde gewoon spelen, ook al kon ik niets lezen :puh:

Nadat ik Servicepack I geinstalleerd had, kon ik pas écht spelen. Maar nu had ik niet meer dat revolutionaire gevoel dat ik had toen ik voor het eerst III speelde...

Vice, ook een goed spel. Niets kan mijn vreugde beschrijven toen ik voor het eerst in een heli stapte.. Ik heb in III nooit fatsoenlijk met de Dodo kunnen vliegen, maar dit was toch wel geweldig. Ik heb dagen achtereen alleen maar Heli gevlogen... Maar toch was Vice niet zo revolutionair als III: de stad voelde kleiner aan, en was saai...

San An, die heb ik nog niet lang genoeg kunnen spelen. maar dit is het eerste deel waar ik geen revolutionaire dingen heb kunnen vinden. Dit is het eerste deel waarvan ik denk

'meer van hetzelfde'... tuurlijk is fietsen en basejumpen leuk, maar alleen voor de eerste keer. Ook is een grote staat leuk, maar ga het eens afleggen. Ook het eten, daten, gymmen, fietsen, trok me niet zo..

Delen op andere websites

Ik dacht dat er in de de regelsstaat dat je oude topics moet laten rusten? <_<

EDIT: Sry Lantyz, ik had het niet gezien! :puh:

Bewerkt: door TimERZ
Delen op andere websites

Wel lezen waarnaar je verwijst. ;) In de regels staat niets over topicbumpen, echter wel iets over postboosten, waar topicbumpen vaak onder valt.

In de FAQ staat het volgende over topicbumpen:

• Wat is topicbumpen?
    Topicbumpen houdt in dat je reageert in een topic waar al heel lang niets gezegd is, waardoor dit topic weer bovenin de lijst komt te staan, en andere leden denken dat dit een actief topic is. Een topic bumpen met een onzinnig bericht is niet toegestaan, maar ook een topic bumpen met een antwoord op een vraag die lang geleden is gesteld heeft weinig zin, aangezien de topicstarter hoogstwaarschijnlijk al antwoord op zijn vraag heeft gekregen.
    Reageren op een oud topic omdat je echt iets interessants hebt te vertellen, of omdat je bijvoorbeeld ook antwoord wilt hebben op de vraag uit het topic is wel toegestaan.

Sta er echter wel bij stil dat dit topic gestart is vóór het uitkomen van GTA SA.

Delen op andere websites

Ik dacht dat er in de de regelsstaat dat je oude topics moet laten rusten? <_<

EDIT: Sry Lantyz, ik had het niet gezien! :puh:

kerel, het was een oud topic, maar nadat het gebumpt is is het toch geen oud topic meer? :ph34r:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...