panterke Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik weet totaal niet hoe ik s'nachts kan stelen in huizen. ik weet dat je een zwart busje nodig hebt. kan er iemand mij helpen aub?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik weet totaal niet hoe ik s'nachts kan stelen in huizen. ik weet dat je een zwart busje nodig hebt. kan er iemand mij helpen aub?? welke versie van het spel heb je? pc xbox ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Je kan s'nachts stelen ja,je moet gewoon goed op de huizen letten s'nachts en als je er kan stelen is er bij de ingang zo'n geel ding dat je naar binnen kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 nog wat: je stelde daarnet precies dezelfde vraag <_< http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0entry160104 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 soow kan juh wel door beginne te zeuren laat toch hoe meer hoe beter :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 zoekfunctie hier bestaan al verschillende topics over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 soow kan juh wel door beginne te zeuren laat toch hoe meer hoe beter :rolleyes: 1. gebruik ABN 2. 1 topic over een onderwerp is genoeg, laten we het forum lekker schoon houden, he 3. lees de forum regels voordat je zegt dat iemand zeurt <_< Greets jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.