GTAgangsta Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Hallo allemaal, Ik heb nu een paar weken Google Chrome, maar sinds een paar dagen kan ik mijn hotmail niet openen. Met Internet Explorer wil het wel. Ik krijg dit scherm: Is dit een bekend probleem? En is een oplossing? Grtz Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Vreemd, ik heb daar geen last van Reageren
jellemuis Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 ik ook niet, misschien omdat je de adobe player niet hebt geinstalleerd, het lijkt me niet, maar het is het proberen waard Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 ik ook niet, misschien omdat je de adobe player niet hebt geinstalleerd, het lijkt me niet, maar het is het proberen waard dat heb ik al wel gedaan. Anders kon ik nl. ook geen youtubefilmpjes bekijken. ik zag btw dat het een bekend probleem is. komt doordat microsoft de lay-out ofzo veranderd had, en bepaalde scripts gebruikt had waar chrome niet mee overweg kan. maar ik heb nu windows live mail geinstalleerd. dat is werkt wel mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.