Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de txd editor van deze site gedownload en ik heb zelf een aantal texturen bewerkt en als ik klaar was met bewerken heb ik het over het bestand heen opgeslagen, maar als ik nu gta-sa ga spelen dan blijven alle texuren nog hetzelfde, kan iemand mij helpen of kan iemand het uitleggen wat je allemaal moet doen op de zelfgemaakte textuur in de game te krijgen.

Geplaatst:

Ik heb je topic verplaatst naar het modding help forum, waar het thuishoort. In dit forum vindt je bovenin bij de pinned topics, de "master tutorial list", waarin ook tutorials staan over hoe je textures moet vervangen in game. De meeste tut's zijn nog op VC gebaseerd, maar de werkwijze voor SA is hetzelfde.

Geplaatst:

ik heb bijna het zelfde ik probeer om een bestand uit player.img te halen en dan krijg ik een txd kan iemand mioj vertellen hoe verder maar wel goed met welk progamma enzo

Geplaatst:

Nogmaals. er staan tutorials in de "master tutorial list, de werkwijze voor SA is gelijk aan die voor VC.

Grofweg doe je de volgende stappen:

1) Haal TXD-file met IMG-tool uit de IMG-file

2) Open TXD-file in TXD-editor en export een texture als BMP-file

3) bewerk BMP-file ( b.v. met paint )

4) Open TXD-file in TXD-editor en importeer de aangepaste BMP-file

5) vervang in de IMG-file ( m.b.v. IMG-tool) de originele TXD file, door de aangepaste versie.

Voila

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...