Jump to content

Nieuwe aanwijzing!

edgardn123

Recommended Posts

Ik weet niet of jullie het weten maar kennen jullie die myth van GTA San Andreas van de epsilon program?

in gta 4 gaf ik eens geld aan een zwerver in dat huis van: Blow Your Cover en toen zei de zwerver: Cultist are in the parks the grass of it will praise kifflom. ik dacht van he dat is een nieuwe aanwijzing! ik ga nu San Andreas spelen en alle parken in het spel doorzoeken! en trouwens geen andre zwerver in het spel zegt dat behalve die ene in dat huis!

Delen op andere websites

'The grass of the park will praise Kifflom'

Wel hier kunnen we wel wat mee, het kan bijvoorbeeld een verwijzing zijn naar het feit dat het meer in Middle Park de vorm heeft van een alien en die alien zijn oog wel wat lijkt op 'De Vlek van Kifflom'.

Anderzijds denk ik dat ik morgen nog eens ga kijken in LC naar alle parkjes... ook even zoeken naar de 'cultists' maar er zijn inderdaad wel toeristen die praten over Kifflom, ik heb het denk ik eens gehoord...

Toch leuk dat R* ons de mogelijkheid geeft om dergelijke dingen zelf uit te zoeken :puh: .

Delen op andere websites

hearv94 ik weet niet wat ze bedoelen het kan ook een park zijn in de voorgaande gta's maar wel goed gevonden van dat alien hoofd in middle park. kennen jullie het gebouw waar roman ontvoerd is in hostile negonation? s'nachts als je daar loopt hoor je een enge lach(hij klinkt bijna hetzelfde als in Call of Duty world at war nazi zombies als je een nieuwe ronde start, ik weet niet of jullie het kennen) en na die enge lach hoor je hem erachter zeggen KIFLLOM! de eerste keer dat ik dat hoorde vond ik het harstikke eng en ik heb het daarna nooit meer gehoord. Rockstar games weet wel wat spooky is zeg!

Delen op andere websites

Hier en hier

Kifflom is de 'god' in de Epsilon Program, wat logischerwijs een sekte is, met toch best wat aanhangers.

De Epsilon Program is één van de meest uitgewerkte verhalen in de GTA III-era, dus ik kan het allemaal niet uitleggen in één post, daarvoor de links, het is echt wel de moeite om allemaal te lezen.

Om de reden dat het heel uitgebreid is verbaast het me dus niet dat het ook in IV terugkomt.

Delen op andere websites

Hier en hier

Kifflom is de 'god' in de Epsilon Program, wat logischerwijs een sekte is, met toch best wat aanhangers.

De Epsilon Program is één van de meest uitgewerkte verhalen in de GTA III-era, dus ik kan het allemaal niet uitleggen in één post, daarvoor de links, het is echt wel de moeite om allemaal te lezen.

Om de reden dat het heel uitgebreid is verbaast het me dus niet dat het ook in IV terugkomt.

hee, bedankt. Ik snap het nu wel ongeveer. Maar wat willen de spelers eigelijk? Die valley betreden?

Delen op andere websites

Ze willen de geheime 'plaats' van Kifflom bereiken, op de zoektocht hier naartoe hebben velen dingen verzonnen en ga zo maar door... er is waarschijnlijk helemaal geen speciale kamer vna Kifflom hoor, het is iets leuk van R* om ons bezig te houden met iets dat niet mogelijk is :7 .

Delen op andere websites

Ik heb nog wat gevonden!

Sommige mensen hebben de letters ep of de hoofdletter k op hun kleren staan, misschien een verwijzing naar epsilon program of kifflom? (die zwerfers die over kifflom praten hebben ook die letters op hun kleren)

Delen op andere websites

hearv94 ik weet niet wat ze bedoelen het kan ook een park zijn in de voorgaande gta's maar wel goed gevonden van dat alien hoofd in middle park. kennen jullie het gebouw waar roman ontvoerd is in hostile negonation? s'nachts als je daar loopt hoor je een enge lach(hij klinkt bijna hetzelfde als in Call of Duty world at war nazi zombies als je een nieuwe ronde start, ik weet niet of jullie het kennen) en na die enge lach hoor je hem erachter zeggen KIFLLOM! de eerste keer dat ik dat hoorde vond ik het harstikke eng en ik heb het daarna nooit meer gehoord. Rockstar games weet wel wat spooky is zeg!

dat ga ik nog eens bekijken :Y

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Ik weet niet of jullie het weten maar kennen jullie die myth van GTA San Andreas van de epsilon program?

in gta 4 gaf ik eens geld aan een zwerver in dat huis van: Blow Your Cover en toen zei de zwerver: Cultist are in the parks the grass of it will praise kifflom. ik dacht van he dat is een nieuwe aanwijzing! ik ga nu San Andreas spelen en alle parken in het spel doorzoeken! en trouwens geen andre zwerver in het spel zegt dat behalve die ene in dat huis!

misschien moet je op zoek naar zwerfers of die "cultists" ergens in een park in gta 4 en dan kun je daar misschien iets vinden ik ken de myth niet maar dit lijkt mij met meest logisch om die myth te agterhalen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...