edgardn123 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ik weet niet of jullie het weten maar kennen jullie die myth van GTA San Andreas van de epsilon program? in gta 4 gaf ik eens geld aan een zwerver in dat huis van: Blow Your Cover en toen zei de zwerver: Cultist are in the parks the grass of it will praise kifflom. ik dacht van he dat is een nieuwe aanwijzing! ik ga nu San Andreas spelen en alle parken in het spel doorzoeken! en trouwens geen andre zwerver in het spel zegt dat behalve die ene in dat huis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 goed gevonden ben benieuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Verplaatst naar EE forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Knap dat er twee jaar na de release nog altijd dingen worden gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 'The grass of the park will praise Kifflom' Wel hier kunnen we wel wat mee, het kan bijvoorbeeld een verwijzing zijn naar het feit dat het meer in Middle Park de vorm heeft van een alien en die alien zijn oog wel wat lijkt op 'De Vlek van Kifflom'. Anderzijds denk ik dat ik morgen nog eens ga kijken in LC naar alle parkjes... ook even zoeken naar de 'cultists' maar er zijn inderdaad wel toeristen die praten over Kifflom, ik heb het denk ik eens gehoord... Toch leuk dat R* ons de mogelijkheid geeft om dergelijke dingen zelf uit te zoeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 hearv94 ik weet niet wat ze bedoelen het kan ook een park zijn in de voorgaande gta's maar wel goed gevonden van dat alien hoofd in middle park. kennen jullie het gebouw waar roman ontvoerd is in hostile negonation? s'nachts als je daar loopt hoor je een enge lach(hij klinkt bijna hetzelfde als in Call of Duty world at war nazi zombies als je een nieuwe ronde start, ik weet niet of jullie het kennen) en na die enge lach hoor je hem erachter zeggen KIFLLOM! de eerste keer dat ik dat hoorde vond ik het harstikke eng en ik heb het daarna nooit meer gehoord. Rockstar games weet wel wat spooky is zeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 WAT is kifflom? En waar gaat deze hele mythe over? ik snap er geen zak van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Hier en hier Kifflom is de 'god' in de Epsilon Program, wat logischerwijs een sekte is, met toch best wat aanhangers. De Epsilon Program is één van de meest uitgewerkte verhalen in de GTA III-era, dus ik kan het allemaal niet uitleggen in één post, daarvoor de links, het is echt wel de moeite om allemaal te lezen. Om de reden dat het heel uitgebreid is verbaast het me dus niet dat het ook in IV terugkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Hier en hier Kifflom is de 'god' in de Epsilon Program, wat logischerwijs een sekte is, met toch best wat aanhangers. De Epsilon Program is één van de meest uitgewerkte verhalen in de GTA III-era, dus ik kan het allemaal niet uitleggen in één post, daarvoor de links, het is echt wel de moeite om allemaal te lezen. Om de reden dat het heel uitgebreid is verbaast het me dus niet dat het ook in IV terugkomt. hee, bedankt. Ik snap het nu wel ongeveer. Maar wat willen de spelers eigelijk? Die valley betreden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Ze willen de geheime 'plaats' van Kifflom bereiken, op de zoektocht hier naartoe hebben velen dingen verzonnen en ga zo maar door... er is waarschijnlijk helemaal geen speciale kamer vna Kifflom hoor, het is iets leuk van R* om ons bezig te houden met iets dat niet mogelijk is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Ik heb nog wat gevonden! Sommige mensen hebben de letters ep of de hoofdletter k op hun kleren staan, misschien een verwijzing naar epsilon program of kifflom? (die zwerfers die over kifflom praten hebben ook die letters op hun kleren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 hearv94 ik weet niet wat ze bedoelen het kan ook een park zijn in de voorgaande gta's maar wel goed gevonden van dat alien hoofd in middle park. kennen jullie het gebouw waar roman ontvoerd is in hostile negonation? s'nachts als je daar loopt hoor je een enge lach(hij klinkt bijna hetzelfde als in Call of Duty world at war nazi zombies als je een nieuwe ronde start, ik weet niet of jullie het kennen) en na die enge lach hoor je hem erachter zeggen KIFLLOM! de eerste keer dat ik dat hoorde vond ik het harstikke eng en ik heb het daarna nooit meer gehoord. Rockstar games weet wel wat spooky is zeg! dat ga ik nog eens bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2010 Ik weet niet of jullie het weten maar kennen jullie die myth van GTA San Andreas van de epsilon program? in gta 4 gaf ik eens geld aan een zwerver in dat huis van: Blow Your Cover en toen zei de zwerver: Cultist are in the parks the grass of it will praise kifflom. ik dacht van he dat is een nieuwe aanwijzing! ik ga nu San Andreas spelen en alle parken in het spel doorzoeken! en trouwens geen andre zwerver in het spel zegt dat behalve die ene in dat huis! misschien moet je op zoek naar zwerfers of die "cultists" ergens in een park in gta 4 en dan kun je daar misschien iets vinden ik ken de myth niet maar dit lijkt mij met meest logisch om die myth te agterhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.