Smithie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Hallo iedereen !! Ik was de missie no.1 aan het spelen , toen ik ineens onzichtbaar werd. ik vond het supergrappig , en ik heb er ook ineens een video van gemaakt. Die kan je vinden.Het is de eerste keer dat ik Niko onzichtbaar heb. Heeft iemand zoiets als dit ook al gehad ? Groetjes Smithie P.S. Als je zin hebt , bekijk dan effe mijn account , wil je ? Ik heb nu een nieuwe recorder , dus die oude filmpjes zijn vrij amateuristisch... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Volgens mij heb je gewoon iets verkeerd gemod. Ik zie onder andere ook 9999 kogels voor je SMG en M4. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Had ik ook, af en toe bij het gebruik van Simple Native Trainer 5.3 Helaas is mijn laptop bagger, en zal het IV nooit meer kunnen draaien :'( Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Geen bug, je hebt waarschijnlijk Niko onzichtbaar gemaakt met de trainer die je hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 haha, dit is zo grappig! ik lig echt helemaal plat hierzo! not Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Lol , als er OOIT een mod is dat Niko onzichtbaar kan maken , moet je het maar ne me PB'en ! Ik gebruik enkel Simple Native trainer , en hiermee kan je Niko NIET onzichtbaar maken ... @Djmaddox : Waauw , sarcasme , proficiat hoor ^^ Voel je je nu cooler ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 je kan Niko onzichtbaar maken met Simple native. Rechter alt + 9 maar als je dat doet is het wapen ook weg. Je kan ook auto en poppetje onzichtbaar maken. Jij hebt waarschijnlijk gedaan dat je poppetje onzichtbaar is en je auto niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 RAlt+Num 9 Player Invisible/Visible Ook schijnt er een bug te zijn in de carspawn van native trainer, soms als je een auto spawnt wordt je player automatisch onzichtbaar. Geen bug in de game dus, ofwel per ongeluk/met opzet de toetsencombinatie ingedrukt, ofwel bug van de trainer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Ik ben er zeker van dat ik niet RALT + 9 heb ingedrukt , het gebeurde wanner ik verschillende auto's spawnde om naar de plek waar de raceauto stond naartoe te rijden. Het zal dus een bug van de trainer zijn , en niet van de game ... Spijtig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Lol , als er OOIT een mod is dat Niko onzichtbaar kan maken , moet je het maar ne me PB'en ! Ik gebruik enkel Simple Native trainer , en hiermee kan je Niko NIET onzichtbaar maken ... @Djmaddox : Waauw , sarcasme , proficiat hoor ^^ Voel je je nu cooler ? Leuk hé leden aftroeven omdat ze het niet leuk vinden! Echt cool van je! Jij voelt je er nu zeker stoer door omdat je dat tegen Djmaddox hebt gezegd. Ontopic: Ik heb dit zo vaak Best wel irritant: Ben je lekker aan het spelen wordt Niko ineens onzichtbaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Dit topic gaat volledig de verkeerde kant uit + het onderwerp is afgehandeld = Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts