abruzzese Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Voor ik de uitbreiding Grand Theft Auto: Episodes from Liberty koop wil ik eerst een paar dingen weten . In Grand Theft Auto IV met Nico Bellick gebruik je een mobiele telefoon / bezoek cafe,s / Bowling / gebruik van internetcafe,s / Laptop gebruik / klerenzaken / safehouse,s . Nu is mijn vraag of The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony ook gebruik maakt van hierboven beschreven mogelijkheden ? Weet jij hier meer over dan lees ik dit graag , alvast bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Alles is mogelijk uit je lijstje, behalve kledingzaken. Deze zijn wel aanwezig, maar niet te betreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Maar ondanks de niet te betreden kledingzaken krijg je bij "The Ballad of Gay Tony" extra veel kleren. (zelfs in het begin al!) Ook heb ik hem nog niet op de PS3, van YouTube leer je! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 . Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Bedankt dat jullie mijn vraag hebben beantwoord want dat wat ik graag even weten . Dat gedoe met die cafe,s / internetcafe,s / bowlen ect... heb ik wel gezien in GTA IV en vind ik niet meer interessant . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 . Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden? met die vriendinnen kan je toch wat doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 . Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden? met die vriendinnen kan je toch wat doen ? jep , die vriendinnen zijn wel handig ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 met die vriendinnen kan je toch wat doen ? Je hebt geen vriendinnen enkel dansmaatjes... Ja, dat kan handig zijn, maar verder dan dat gaat het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 met die vriendinnen kan je toch wat doen ? Je hebt geen vriendinnen enkel dansmaatjes... Ja, dat kan handig zijn, maar verder dan dat gaat het ook niet. je hebt toch Michelle ? Daarmee kan je toch leuke dingens doen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 je hebt toch Michelle ? Daarmee kan je toch leuke dingens doen ^^ Hallo het gaat hier over EfLC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 . Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden? Er zijn toch Henrique en Armando (TBoGT) en Terry en Clay (TLaD) met wie je activiteiten kan doen? Volgens mij ook noodzakelijk voor de 100%... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Er zijn toch Henrique en Armando (TBoGT) en Terry en Clay (TLaD) met wie je activiteiten kan doen? Volgens mij ook noodzakelijk voor de 100%... Ik was er niet echt zeker van of dat ook vrienden waren... zijn het trouwens ook alle activiteiten van IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Even heel snel uit het hoofdje, maar wel een spoiler voor hen die het spel nog niet hebben gespeeld: In de beiden episodes is het bowlen verdwenen, maar kan je wel airhockey spelen en in TBoGT heb je er het golfen bij. Verder zijn er dezelfde activiteiten als in IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Ik ga deze game zeker kopen als liefhebber van GTA IV . Een groot plus is dat tijdens het spelen van een missie ook nu tussen save points zitten zodat je bij een mislukte missie niet iederskeer van voor af aan hoef te beginnen als de missie mislukt . Om deze redenen schaf ik die GTA IV Episodes dan ook zeker aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Even heel snel uit het hoofdje, maar wel een spoiler voor hen die het spel nog niet hebben gespeeld: In de beiden episodes is het bowlen verdwenen, maar kan je wel airhockey spelen en in TBoGT heb je er het golfen bij. Verder zijn er dezelfde activiteiten als in IV. guardian, dat is raar, want ik weet dat ik met Johhny, nt als met Luis al is ben gaan Bowlen, eigenlijk ben ik er zeker van want ik heb dat toen amen met CG gedaan en we hebben de Bowlingskills van de 3 protagonisten vergeleken. Voor de rest heb je het wel juist. Airhockey is trouwens togankelijk in TLaD en TBoGT . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.