Jump to content

GTA IV Episodes ( PS3 )

abruzzese

Recommended Posts

Voor ik de uitbreiding Grand Theft Auto: Episodes from Liberty koop wil ik eerst een paar dingen weten .

In Grand Theft Auto IV met Nico Bellick gebruik je een mobiele telefoon / bezoek cafe,s / Bowling / gebruik van internetcafe,s / Laptop gebruik / klerenzaken / safehouse,s .

Nu is mijn vraag of The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony ook gebruik maakt van hierboven beschreven mogelijkheden ?

Weet jij hier meer over dan lees ik dit graag , alvast bedankt .

Delen op andere websites

Maar ondanks de niet te betreden kledingzaken krijg je bij "The Ballad of Gay Tony" extra veel kleren. (zelfs in het begin al!) Ook heb ik hem nog niet op de PS3, van YouTube leer je!worshippy.gif

Delen op andere websites

Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 ;) .

Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden?

Delen op andere websites

Bedankt dat jullie mijn vraag hebben beantwoord want dat wat ik graag even weten .

Dat gedoe met die cafe,s / internetcafe,s / bowlen ect... heb ik wel gezien in GTA IV en vind ik niet meer interessant .

Delen op andere websites

Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 knipoog.gif .

Laptop valt ook te schrappen... ik twijfels zelfs over naar café gaan. In TBoGT kan je wel sowieso zat worden, daar heb je de shots voor, maar met vrienden ergens naartoe gaan? Welke vrienden?

met die vriendinnen kan je toch wat doen ?

Delen op andere websites

Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 knipoog.gif .

jep , die vriendinnen zijn wel handig ^^

Delen op andere websites

Je hebt geen vriendinnen enkel dansmaatjes... :7 Ja, dat kan handig zijn, maar verder dan dat gaat het ook niet.

je hebt toch Michelle ?

Daarmee kan je toch leuke dingens doen ^^

Delen op andere websites

Safehouses kun je al schrappen, er is er maar één. Maar je kan wel de parkeerplaatsen van de voorgaande GTA's gebruiken, dus in TLaD kan je 14 auto's wegzetten, in TBoGT zijn dat er 16 ;) .

Er zijn toch Henrique en Armando (TBoGT) en Terry en Clay (TLaD) met wie je activiteiten kan doen? Volgens mij ook noodzakelijk voor de 100%...

Delen op andere websites

Er zijn toch Henrique en Armando (TBoGT) en Terry en Clay (TLaD) met wie je activiteiten kan doen? Volgens mij ook noodzakelijk voor de 100%...

Ik was er niet echt zeker van of dat ook vrienden waren... zijn het trouwens ook alle activiteiten van IV?

Delen op andere websites

Even heel snel uit het hoofdje, maar wel een spoiler voor hen die het spel nog niet hebben gespeeld:

In de beiden episodes is het bowlen verdwenen, maar kan je wel airhockey spelen en in TBoGT heb je er het golfen bij. Verder zijn er dezelfde activiteiten als in IV.

Delen op andere websites

Ik ga deze game zeker kopen als liefhebber van GTA IV .

Een groot plus is dat tijdens het spelen van een missie ook nu tussen save points zitten zodat je bij een mislukte missie niet iederskeer van voor af aan hoef te beginnen als de missie mislukt .

Om deze redenen schaf ik die GTA IV Episodes dan ook zeker aan .

Delen op andere websites

Even heel snel uit het hoofdje, maar wel een spoiler voor hen die het spel nog niet hebben gespeeld:

In de beiden episodes is het bowlen verdwenen, maar kan je wel airhockey spelen en in TBoGT heb je er het golfen bij. Verder zijn er dezelfde activiteiten als in IV.

guardian, dat is raar, want ik weet dat ik met Johhny, nt als met Luis al is ben gaan Bowlen, eigenlijk ben ik er zeker van want ik heb dat toen amen met CG gedaan en we hebben de Bowlingskills van de 3 protagonisten vergeleken. Voor de rest heb je het wel juist. Airhockey is trouwens togankelijk in TLaD en TBoGT ;) .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...