GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik wil graag weten wat voor safehouse interieurs er zijn. Stuur wel even een fotootje erbij dan kan ik het ook zien. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Volgens mij heb je er slechts 3, maar waarom ga je zelf niet op zoek? Heb je 's wat te doen op dat spel. Reageren
Crombez Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 4 Zijn er. Schietbaan Fabriek uit Factory Fun (PSP) TV Studio (PSP) Opslagplaats in een van de laatste missies waar je Chan gaat vermoorden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 4 Zijn er. Schietbaan Fabriek uit Factory Fun (PSP) TV Studio (PSP) Opslagplaats in een van de laatste missies waar je Chan gaat vermoorden. Ik heb het over savehouse interieurs, en het zijn er inderdaad 3. Ik ben zelf op zoek gegaan en ik heb nu alle savehouse's waarvan ik er nog een moet winnen met de stratch cards. Reageren
Crombez Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Heb je ook dat huis van die Random Character? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.