Jump to content

GTA 4 MP PROB PC


007 Harings

Recommended Posts

Hallo

Ik heb gisteren is Klik dit geinstalleerd en gezien en verwijderd en dit Klik geintalt en gezien en verwijderd en dan start ik vandaag mijne pc op om gta 4 online te spelen en dan krijg ik fout 0X80004005 wat betekent dit???

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb gisteren is Klik dit geinstalleerd en gezien en verwijderd en dit Klik geintalt en gezien en verwijderd en dan start ik vandaag mijne pc op om gta 4 online te spelen en dan krijg ik fout 0X80004005 wat betekent dit???

Dat betekend dat je GTA IV het beste even opnieuw kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik heb gisteren is Klik dit geinstalleerd en gezien en verwijderd en dit Klik geintalt en gezien en verwijderd en dan start ik vandaag mijne pc op om gta 4 online te spelen en dan krijg ik fout 0X80004005 wat betekent dit???

Dat betekend dat je GTA IV het beste even opnieuw kan installeren.

gaan dan me updates en me savefiles verloren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nee. De patches voor GTA IV zul je opnieuw moeten installeren. Echter hoef je alleen patch 5 te installeren, want die bevat behalve nieuwe fixes ook alle fixes uit de vorige patches. Je savegames blijven bewaard.

Link to comment
Delen op andere websites

ok dan is het goed in heb ondertussen de files toch gesavt op een losse harde schijf

Ok ik heb het spel terug geinstalleert en dan heb ik de update gedownload van GTA 4 ZELF en ik start de game en ik log in komt daar terug die fout op ???

Er komt op te staan wanneer ik de game start knight 047 aangemeld (offline)

Dan klik ik op home dan op aanmelden dan komt erop te staan wil je updaten anders meld je je weer off dan klik ik op ja downloaden dan komt er erop te staan downloaden en dan springt da terug af en komt erop kan geen verbinding maken met de windows live met deze fout 0X80004005 ???

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

ok dan is het goed in heb ondertussen de files toch gesavt op een losse harde schijf

Ok ik heb het spel terug geinstalleert en dan heb ik de update gedownload van GTA 4 ZELF en ik start de game en ik log in komt daar terug die fout op ???

Er komt op te staan wanneer ik de game start knight 047 aangemeld (offline)

Dan klik ik op home dan op aanmelden dan komt erop te staan wil je updaten anders meld je je weer off dan klik ik op ja downloaden dan komt er erop te staan downloaden en dan springt da terug af en komt erop kan geen verbinding maken met de windows live met deze fout 0X80004005 ???

Dan zou het wellicht een probleem zijn in Games for Windows LIVE. Probeer die eens opnieuw te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ok dan is het goed in heb ondertussen de files toch gesavt op een losse harde schijf

Ok ik heb het spel terug geinstalleert en dan heb ik de update gedownload van GTA 4 ZELF en ik start de game en ik log in komt daar terug die fout op ???

Er komt op te staan wanneer ik de game start knight 047 aangemeld (offline)

Dan klik ik op home dan op aanmelden dan komt erop te staan wil je updaten anders meld je je weer off dan klik ik op ja downloaden dan komt er erop te staan downloaden en dan springt da terug af en komt erop kan geen verbinding maken met de windows live met deze fout 0X80004005 ???

Dan zou het wellicht een probleem zijn in Games for Windows LIVE. Probeer die eens opnieuw te installeren.

ok ik zal de G for Windows Live terug instalere Deze toch he?

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

welke is het dan???????????????

En ik heb die toch geinstalleerd voor je die post zend en dan komt erop

Je moet een hotfix voor windows XP toepassing om alle functies van Games for Windows - Live te kunnen gebruiken

Wil je de update downloaden

Dan klik ik op ja en dan kom ik Hier uit en dan moet ik de 32 bitz nemen en dan instal ik die en dan komt het erop dat het de verkeerde langua is kan iemand me helpe me da???

EDIT: ik heb de updatefile voor games for windows live HIER gevonden en geinstalleert en dat werkt maar als ik probeer op de game naar windows live aan te melden en te downloaden krijg ik nog steeds het probleem 0X80004005

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe oud deze site is maar misschien kun je er eens naar kijken:

klik Is van rockstar!

Cylas

Dat is de Games for windows live die heb ik al geinstalleerd een uurtje geleden en geupdtae alleen krijg ik die fout 0x80004005 steeds

EDIT:

En op de site van de updates Klik daar staat die nog op van de update van november maar niet die van vandaag :(

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Sry voor het dubbel posten

Ik heb de update gevonden in google die van gisteren en ik heb het geinstalleerd en het werktweer wel coole nieuwe menuscreen :)

Bedankt voor jullie hulp allemaal :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...