Jump to content

Samsung Star Spelletjes


Visser23

Recommended Posts

Hey :)

Ik heb een Samsung Star GT-S5230, en zat zonet even een spelletje te spelen. Deze heet Diamond Twister. Toen het level afgelopen was klikte ik een aantal keer op next. Wat ik niet wist, is dat, als je verder klikt de volledige versie kan kopen :7 Deze heb ik dus nu, welke €4,50 kost. Dit wil ik helemaal niet. Aangezien het geldbedrag eraf gaat bij de SMS'jes die je krijgt heb ik de ontgrendelcode maar wel gewoon ingevoerd. Vraag:

- Is dit eenmalige betaling, of krijg je vaker SMS'jes, waar je dan voor moet betalen?

- Hoe krijg ik dit eraf? Dit volledige spel hoef ik niet en ik wil er al helemaal niet voor betalen.

Ik heb prepaid. (Vodafone).

Alvast bedankt voor hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op mn Samsung B3310 ook Diamond Twister, en dit is een éénmalige code. Je hoeft dus één keer €4.50 te betalen.

Als je het spel eraf wilt, moet je het gewoon wissen. Je bent dan wel je €4.50 kwijt. Er bestaat geen enkele manier om die te recupereren, maar je kan altijd proberen bij de klantendienst van Samsung.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er wel een algemene voorwaarden bij waarin dat staat denk ik?

Maar volgens mij zijn zulke dingen eenmalig, maar vertrouw niet volledig op dit antwoord :puh:

Ik drukte een aantal keer op next, dus ik zou het niet weten. In de SMS'jes staat er niks over in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drukte een aantal keer op next, dus ik zou het niet weten. In de SMS'jes staat er niks over in ieder geval.

Als er niet uitdrukkelijk bij staat vermeld dat het om een (soort) abonnement gaat mag het niet eens periodiek geld kosten. Doen ze dat toch en heeft het er niet gestaan, dan kun je je geld terug krijgen. Je ouders hebben vast wel een rechtsbijstandverzekering afgesloten, dus mocht het zover komen dan kun je er een leuk grapje van maken.. :D

Dit is overigens weer echt iets voor jou hoor, laat dat soort beslissingen voortaan door je vriendin nemen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je meerdere keren moet betalen dan heb je een (tijdelijk) abonnement. Ze zijn ALTIJD verplicht om hier een smsje over te sturen wat de kosten precies zijn en of je akkoord wilt gaan. Staat er dus niks bij je smsjes, dan heb je dus ook geen abonnement.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja dit is eenmalig ik heb dit ook wel eens bij een spelletje gedaan, niks om je zorgen over te maken dus. Behalve dat je die 4,50 kwijt bent. Maar zie het positief, je kunt wel lekker dat spelletje uitspelen :clown: . Laat het een wijze les zijn om dus de volgende keer te lezen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...