Tim14 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Yes.. die zou ik wel willen hebben, er zit altijd goede humor in, en leuke opdrachten. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik deel de mening, uitmelken... Is dit het 5e deel.. ? Ik wil iets nieuws zien. Ik koop hem zeker niet. Reageren
vice cityr Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik deel de mening, uitmelken... Is dit het 5e deel.. ?Ik wil iets nieuws zien. Ik koop hem zeker niet. euh iets nieuws je kan toch bmx'en als dat nog niet nieuw genoeg is voor je Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ik deel de mening, uitmelken... Is dit het 5e deel.. ?Ik wil iets nieuws zien. Ik koop hem zeker niet. euh iets nieuws je kan toch bmx'en als dat nog niet nieuw genoeg is voor je Ik bedoel niet iets nieuws in de game, maare gewoon nieuwe games. Verder vind ik dat BMXje niet echt iets nieuws, en snap t ook niet helemaal de voorgaande delen waren toch Tony Hawks Pro Skater..?! En nu is het Tony Hawk op een BMX... :rolleyes: Vind t maar raar.. En een BMXje is voor mij niet voldoende vernieuwing om een game aan te schaffen voor 60euro terwijl die zonder BMX 30euro kost... Reageren
Timovich Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ja en daarna kwam Underground. Dus toen kon je eigelijk al in auto's. Met T.H.U.G 2 nog veel meer... [...]Tony Hawks Pro Skater..?! En nu is het Tony Hawk op een BMX...[...] Volgens mij BMX't Tony in het echt ook hoor :rolleyes: Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ja en daarna kwam Underground. Dus toen kon je eigelijk al in auto's. Met T.H.U.G 2 nog veel meer...[...]Tony Hawks Pro Skater..?! En nu is het Tony Hawk op een BMX...[...] Volgens mij BMX't Tony in het echt ook hoor :rolleyes: Dat bedoel ik niet hoor... Ik vind het maar een klein extraatje om het nou nieuw te noemen, Mischien tennist Tony ook, kan je dan in het volgende deel tenissen...? :lol: Ik vind het niet voldoende, een BMX... :rolleyes: Maare smaken verschillen.. Reageren
vice cityr Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) kon in thps4 al tenisen wel met je skateboard maarja Bewerkt: 24 juni 2005 door vice cityr Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 kon in thps4 al tenisen wel met je skateboard maarja Wooow.., en dan te bedenken dat ik maare een grapje maakte. Ok verander dat tennis in ijshockey.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Tony Hawk is echt geen uitmelkserie.. San Andreas was ook uitmelken, maar dat was ook verdient zo'n goede game moet wel uitgemolken worden.. Als jullie een spel niet leuk vinden hoeft het nog geen uitmelkserie te zijn, andere mensen vinden het namelijk wel leuk. Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Tony Hawk is echt geen uitmelkserie.. San Andreas was ook uitmelken, maar dat was ook verdient zo'n goede game moet wel uitgemolken worden..Als jullie een spel niet leuk vinden hoeft het nog geen uitmelkserie te zijn, andere mensen vinden het namelijk wel leuk. Jah daar zit wel wat in... Maare toch vind ik dit echt een uitmelk serie, geen slechte game ofz.. Iedereen zijn eigen mening.. Reageren
vice cityr Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 ja als je graag bmx en skate dan vint je dit een coole game maar als je alleen skate dan kan je beter een vorige versie kopen Reageren
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik ga hem niet kopen: Omdat ik de vorige THUG's saai vond.. Na een tijdje... Reageren
De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Die tony hawk gast heeft een jaren contract dus er komen nog meer van die slappe hap games uit van hem ze doen elke x net een beetje meer zodat ze meer delen met kleine vernieuweing kunnen maken ik heb alle thps per deel in 1 dag uitgespeeld dus ik koop ze neit meer (sommige had ik geleend ) -SMILE- Reageren
Loek Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik ga hem zeker kopen Maar ze zijn inderdaad makkelijk uit te spelen.... Ik had THUG1 ook in 1 dag uitgespeeld. Reageren
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 nee ik vind hem saai al die trukjes doen is voor mij niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.