Goliat Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 ik ga hem wel kopen want misgien wordt die dit keer anders alle voorgaande ware best saai(op underground 1&2 na dan) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik wil hem graag kopen. Heb pas gezien bij gameshop pro en zag er erg mooi uit. Het online is ook erg leuk meestal. GizmO Reageren
arnie Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik heb zo voor kerstmis tony hawks american wasteland gekregen van me moeder. De story mode had ik zaterdag al helemaal uitgespeeld op normal. en de classic mode heb ik gisteren ook uitgespeeld. Nu heb ik dus alle levels geunlockt en nu is er echt niets meer aan. Ik ga het morgen ofzo terug doen, dan krijg ik er nog geld voor. Echt, het enige leuke eraan is dat je met tony alva, deawon song en stevie williams enzo kunt skaten. Dus als er iemand dit spel wil kopen, denk effe na en leen het eerst voor een week ofzo... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vind het spel écht een aanrader, in tegenstelling van THUG2 is deze véél beter, leukere storyline etc. Ik heb hem inmiddels ookal uitgespeeld, alleen nu ga ik gewoon verder met de Classic Mode, en ben ik bezig om mijn eigen parken te bouwen... En btw: Als je de storyline hebt uitgespeeld, zijn er nog genoeg andere missie's te doen, zoals BMX, of meer stukken verzamelen voor je park etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.