Jump to content

GTA IV update 13-4-2010

ddevries

Recommended Posts

Er is vandaag een nieuwe update van GTA IV gelanceerd met fixes maar vooral een nieuw opstart menu.

Nou maak ik me daar nogal een beetje zorgen om.

Met de aankomende episodes is het dus mogelijk om ze via de store te downloaden en via het menu van GTA IV op te starten.

Nu kan ik dat dus niet (omdat ik geen 18 ben :D ) en wil gewoon de dvd in de winkel kopen.

Mijn vraag is nu dus, ben je verplicht als GTA IV bezitter de episodes te downloaden via de store in plaats van dat je ze in de winkel koopt???

Werkt het dan gewoon omdat je de bestanden naar je harde schijf kopieerd???

groetjes :*D

Delen op andere websites

nee, je bent niet verplicht deze episodes te kopen.

Ik snap dat je niet verplicht bent om ze te kopen. dat wil ik dus wel. in de nieuwsberichten hier op gtagames.nl staat r elke keer dat de episodes te downloaden zijn maar voor de gene die gta iv nog niet hadden er een dvd uitkomt. ben ik dan als gta iv bezitter verplicht om ze te downloaden of kan ik gewoon de dvd in de winkel kopen???

groetjes :*D

Delen op andere websites

Ik zal wel even een (serieus) antwoord geven: je bent niet verplicht om GTA EfLC te kopen via de Store. Je kunt The Episodes from Liberty City gewoon kopen zonder enkele problemen.knipoog.gif

@Hierboven: probeer eens Google te gebruiken.thumbsup2.gif Misschien dat je dan iets vindt.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

als je gta4 bezit kun je ook gewoon nog de disc kopen, dit levert geen enkel probleem.

Verder is, mits je multiplayert het af te raden de patch te downloaden, de patch naait game performance, je kunt geen toetsen meer aanwijzen en ook schijnt de mobiel ontoegankelijk te zijn. Ook is modding onmogelijk omdat alle files encrypted zijn, wat een josti's zijn het bij r*, ze maken een al verneukt spel nog verneukter.

Delen op andere websites

Verder is, mits je multiplayert het af te raden de patch te downloaden, de patch naait game performance, je kunt geen toetsen meer aanwijzen en ook schijnt de mobiel ontoegankelijk te zijn. Ook is modding onmogelijk omdat alle files encrypted zijn, wat een josti's zijn het bij r*, ze maken een al verneukt spel nog verneukter.

Dit ben ik totaal niet met je eens. GTA IV draait duidelijk een stuk beter (op mijn PC iig) na deze update. Ook heb ik het idee dat de schaduwen mooier zijn geworden. Ik kan ook nog gewoon in mijn telefoon. En eindelijk is modden nu onmogelijk, hetzij waarschijnlijk voor korte tijd. Kortom, GTA IV is er beter op geworden.

Delen op andere websites

Dit ben ik totaal niet met je eens. GTA IV draait duidelijk een stuk beter (op mijn PC iig) na deze update. Ook heb ik het idee dat de schaduwen mooier zijn geworden. Ik kan ook nog gewoon in mijn telefoon. En eindelijk is modden nu onmogelijk, hetzij waarschijnlijk voor korte tijd. Kortom, GTA IV is er beter op geworden.

bij mij is mijn schaduw probleem eindelijk opgelost maar als ik mijn schaduwen op very high (zoals eerst altijd) gaat de hele omgeving verloren (op een paar gebouwen na) en zie ik alleen nog maar 'de blue hell' en al die metro lijnen. als ik t dan weer terug zet naar high is het weer helemaal goed. bij mij is gta iv er toch wel op 8ruit gegaan. leuk dat de schaduwen voor mij nou eindelijk zijn gefixt maar ik kan de instellingen niet meer zo zetten als eerst(alles very high).

op het stuk dat de vooruitzicht bepaald na dan. dat kan ik nou met 40 omhoog zetten!!!!

Delen op andere websites

van wat ik las is eht er neit veel beter op geworden, maar gta4 is een raar spel en het verschilot dus eigenlijk op elke pc. Ik ga iig het niet riskeren dat ik gta4 alweer kan reinstallen door een patch terwijl ik toch niet online kan, ik houdt het liever bij mijn patch 4 wat totnogtoe de beste is gebleken qua performance/modding

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...