Jump to content

gta V waarschijnelijk te groot voor xbox360.


Aelias

Recommended Posts

okee, voor die uitspraak is niet eens intelligentie nodig. Raad eens waarom gta4 feautures mist? omdat het xbox schijfje te klein was. als hij bij gta al te klein is, waarom zou dat bij 5 dan niet het geval zijn? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bron? De PS3 en de Xbox 360 zijn namelijk even sterk qua hardware, alleen heeft de PS3 wat dingen zoals de ruis weggepoetst...

Wie heeft het over hardware?

De dvd is gewoon te klein voor het grote script van gta 5 :puh:

EDIT: Is eingelijk ook wel hardware, maarja, je snapt wat ik bedoel xD

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, daar is wel een punt, maar tegen de tijd dat GTA V uitkomt zitten wij denk ik al aan de volgende generatie console :7.

EDIT: Nu je het toch over grootte hebt, Gran Turismo 5 komt uit op 4/5/6 Blueray Disc's :cab: .

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Gta V zal het niet heten want, het wordt dan de 14de GTA dus dan moet het GTA IVX zijn. Maar dan is denk ik al de nieuwe generatie consoles uit. Of tegen die tijd kan R* ook failliet zijn. Wie weet :D .

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Gta V zal het niet heten want, het wordt dan de 14de GTA dus dan moet het GTA IVX zijn.

Het gaat om het era, niet om de zoveelste GTA.

EDIT: Áls het dan de veertiende GTA zou zijn zou het GTA XIV heten, niet IVX. (Zit op een gymnasium :ch: )

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, daar is wel een punt, maar tegen de tijd dat GTA V uitkomt zitten wij denk ik al aan de volgende generatie console :7.

EDIT: Nu je het toch over grootte hebt, Gran Turismo 5 komt uit op 4/5/6 Blueray Disc's :cab: .

Idd, maar zal er voor een volgende GTA in de IV-era wel nog genoeg ruimte zijn op 1 DVD? En de PS3 heeft een groot voordeel doordat alle consoles een harde schijf hebben, daardoor kan men een deel van het spel op de harde schijf zetten om het sneller te laten laden, naast het feit dat Blu-Ray al veel sneller is dan DVD.

Dat van Gran Turismo is overdreven en gewoon een roddel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...