Casss Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) PcOptimiZer Deze kleine tool maakt in minder dan een halve seconde je PC met weinig RAM geheugen (bv. 2GB) ongeveer 40% sneller. Let op, deze tool flusht je geheugen en alles wat er in het geheugen zit voor bijvoorbeeld programma's wordt gewist. Het is niet gevaarlijk voor je computer, programma's en files maar zorg wel dat je alles afsluit voordat je het gebruikt. (bron: Flitskikker) Downloads: PcOptimiZer.zip >>> Door Thundercover: Alle opmaak verwijderd. Ga je eerst eens in de werking van BBcodes verdiepen, want op deze manier werd het hele topic een zooitje.<<< Eeehm... het kan ook een bug zijn, of niet soms Ik weet hoe ik die codes moet gebruiken! Bewerkt: 14 april 2010 door Casss Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Je hebt 2x de readme Maar wat meer info? Wat sluit hij bijv. allemaal af? Virusscanner? msn? steam? zoiets? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Is dit niet gewoon iets wat onnodige processen afsluit waardoor er meer RAM geheugen beschikbaar komt? Ik heb nu 6GB, dat is ruim genoeg voor mij. Reageren
Casss Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Is dit niet gewoon iets wat onnodige processen afsluit waardoor er meer RAM geheugen beschikbaar komt? Ik heb nu 6GB, dat is ruim genoeg voor mij. Je hebt 2x de readme Maar wat meer info? Wat sluit hij bijv. allemaal af? Virusscanner? msn? steam? zoiets? Ja, zoiets ja. Maar het is toch anders (moeilijk uit te leggen) maar je moet het zien als zoiets. Verder, voor mij is het wel handig. Ik heb maar 2GB RAM en ik merk het verschil Bewerkt: 13 april 2010 door Casss Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ja, zoiets ja. Maar het is toch anders (moeilijk uit te leggen) maar je moet het zien als zoiets. Maar je hebt het wel zelf gemaakt? Dan kan je toch uitleggen wat het doet, want nu weet ik niet wat ik er van moet denken. Reageren
Casss Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Ja, zoiets ja. Maar het is toch anders (moeilijk uit te leggen) maar je moet het zien als zoiets. Maar je hebt het wel zelf gemaakt? Dan kan je toch uitleggen wat het doet, want nu weet ik niet wat ik er van moet denken. deleted Bewerkt: 13 april 2010 door Casss Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Ja, zoiets ja. Maar het is toch anders (moeilijk uit te leggen) maar je moet het zien als zoiets. Maar je hebt het wel zelf gemaakt? Dan kan je toch uitleggen wat het doet, want nu weet ik niet wat ik er van moet denken. Duh! Tuurlijk heb ik het zelf gemaakt. Wat het doet: Je PC 40% sneller maken (Waarom krijg ik ook altijd kritiek als ik iets op het forum zet ) Omdat je een slechte reputatie hebt en onzin bazelt over je eigen programma. Het maakt dus niet bij iedereen de PC 40% sneller. Alleen bij mensen met weinig RAM geheugen. Bewerkt: 13 april 2010 door Djmaddox Reageren
Dieko Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? Reageren
Casss Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? Laat het hem maar uitleggen @hieronder: Wat ook al in de hoofdpost stond, had FK me al verteld Bewerkt: 13 april 2010 door Casss Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? De opdracht "Mystring = (80000000)" laat het RAM geheugen flushen. Het geheugen van de programma's die je aan hebt staan, gaat verloren. Sluit dus al je programma's voordat je het uitvoert. Mvg, Flitskikker Reageren
Dieko Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? De opdracht "Mystring = (80000000)" laat het RAM geheugen flushen. Het geheugen van de programma's die je aan hebt staan, gaat verloren. Sluit dus al je programma's voordat je het uitvoert. Mvg, Flitskikker Alle programma's? Ook windows programma's? Komen ze na de flush weer automatisch terug? Reageren
Casss Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? De opdracht "Mystring = (80000000)" laat het RAM geheugen flushen. Het geheugen van de programma's die je aan hebt staan, gaat verloren. Sluit dus al je programma's voordat je het uitvoert. Mvg, Flitskikker Alle programma's? Ook windows programma's? Komen ze na de flush weer automatisch terug? Zal ik er een video over maken Xd Reageren
Dieko Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 WTF, alle letters zijn schuin en dikgedrukt? >>> Door Thundercover: Fixed. Kwam door verkeerd gebruik van BBcodes in de hoofdpost.<<< Reageren
Casss Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 >>> Door Thundercover: Fixed. Kwam door verkeerd gebruik van BBcodes in de hoofdpost.<<< Nee, het kwam door een stomme rotbug >>> Door Thundercover: Nee.<<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Wat doet dit nou precies? Kan Flitskikker dit uitleggen? De opdracht "Mystring = (80000000)" laat het RAM geheugen flushen. Het geheugen van de programma's die je aan hebt staan, gaat verloren. Sluit dus al je programma's voordat je het uitvoert. Mvg, Flitskikker Alle programma's? Ook windows programma's? Komen ze na de flush weer automatisch terug? Zal ik er een video over maken Xd ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.