Jump to content

Nut om een Xbox 360 te kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn xbox 360 is laatst gestorven :(

maar nu wil ik een nieuwe kopen, maar heeft het dan nog nut? want er komen allemaal nieuwe dingen aan zoals Project Natal enzo.

Geplaatst:

Mijn xbox 360 is laatst gestorven :(

maar nu wil ik een nieuwe kopen, maar heeft het dan nog nut? want er komen allemaal nieuwe dingen aan zoals Project Natal enzo.

Een PS3, daar heb je nut aan. Blu Ray is de nieuwe generatie

Geplaatst:

Ik ben zelf Xbox360-er, maar ik denk dat je beter een PS3 kan kopen. Want die is nieuwer. Met de 360 komt al weer een nieuwe aan en sommige spellen worden dan niet meer voor gemaakt. PS4 duurt nog wel heel lang.

Geplaatst:

Ik zou voor de PS3 gaan! De Xbox 360 bestaat al best lang en persoonlijk vind ik de PS3 beter dan de Xbox 360. (Mijn Xbox 360 is laatst ook gestorven :duh: maar ik vraag een nieuwe op mijn verjaardag ^_^ want ik heb al een PS3)

Geplaatst:

Maar mijn vrienden hebben ook een Xbox

Dan kun je het beste een Xbox kopen. Hoewel je ook makkelijk nieuwe vrienden krijgt als je voor de PS3 kiest. Wat je kan doen is kijken naar de releases van nieuwe games en daartussen kijken wat je leuk vind en of het op de PS3 of Xbox komt. Als je het niet zoveel uitmaakt qua 'nieuwigheid' dan moet je maar naar games kijken. Net als dat je bijvoorbeeld niks geeft om Bluray, dan hoef je natuurlijk geen PS3 te kopen van 300 euro.

It's your choice.

Geplaatst:

Dan kun je het beste een Xbox kopen. Hoewel je ook makkelijk nieuwe vrienden krijgt als je voor de PS3 kiest. Wat je kan doen is kijken naar de releases van nieuwe games en daartussen kijken wat je leuk vind en of het op de PS3 of Xbox komt. Als je het niet zoveel uitmaakt qua 'nieuwigheid' dan moet je maar naar games kijken. Net als dat je bijvoorbeeld niks geeft om Bluray, dan hoef je natuurlijk geen PS3 te kopen van 300 euro.

It's your choice.

ja die blueray gebruik ik toch niet en de xbox is goedkoper

maar dat project natal kan je toch ook gwn als een soort van accessoire kopen?

Geplaatst:

Dan koop je toch een 360?

Geplaatst:

It's your choice.

Ik zou een nieuwe Xbox 360 kopen, anders moet je al je oude games verkopen. Dat je vrienden een Xbox 360 hebben, maakt die keuze natuurlijk nog aantrekkelijker. Trouwens, het duurt nog wel even voor de opvolger van de 360 eraan komt hoor. Ze zouden die Project Natal-accesoire niet ontwikkelen als de Xbox 360 toch bijna aan z'n einde is.

Geplaatst:

Ik wil ook een xbox kopen (Ik heb niet zoveel geld voor een ps3), maar ik ben bang als ik hem koop dat er na een paar maanden weer een opvolger is..

Weet iemand hoelang het dan nog duurt wanneer er een nieuwe xbox komt (ongeveer)

Geplaatst: (bewerkt)

Want die is nieuwer. Met de 360 komt al weer een nieuwe aan en sommige spellen worden dan niet meer voor gemaakt. PS4 duurt nog wel heel lang.

Concreet bewijs? Dit zijn speculaties en Project Natal word gewoon voor de 360 als een soort eye toy (maar dan natuurlijk beter).

Er komt waarschijnlijk een iets geupdate versie van de 360, maar de originele 360 zal voorlopig nog wel ondersteund blijven.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik wil ook een xbox kopen (Ik heb niet zoveel geld voor een ps3), maar ik ben bang als ik hem koop dat er na een paar maanden weer een opvolger is..

Weet iemand hoelang het dan nog duurt wanneer er een nieuwe xbox komt (ongeveer)

Je moet niet ongerust zijn, het duurt nog wel even (lees: een paar jaar) voor de nieuwe generatie consoles eraankomt. ;)

Geplaatst:

Je moet niet ongerust zijn, het duurt nog wel even (lees: een paar jaar) voor de nieuwe generatie consoles eraankomt. ;)

Oke, dat dacht ik al, vanwege natal gaan ze volgens mij geen nieuwe xbox ff maken. Dus dat duurt nog ff. Dus dan ga ik maar voor de xbox, want ik heb te weinig voor een ps3 en ik hoef niks specifieks te hebben, alleen voor het gamen te hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...