Jump to content

EFLC al uit


Alchemist

Recommended Posts

Ik heb een vraag episodes from liberty city is al in nederland want ik belde net op naar de gameshop waar ik normaal spellen koop.

en dit is mijn vraag waarom mag je hem dan niet verkopen als hij er toch al is?

Link to comment
Delen op andere websites

In Amerika is die nu al uit en ik neem aan dat die nu ook al in voorraad is bij de meeste gameshops in Europa, maar dat ze eflc nog niet mogen verkopen omdat ze dan kans maken op een flinke boete.

Wat eigenlijk mag er nog niet aan voor verkoop worden gedaan, omdat dat niet eerlijk is tegenover andere gameshops. :N

Link to comment
Delen op andere websites

In Amerika is die nu al uit en ik neem aan dat die nu ook al in voorraad is bij de meeste gameshops in Europa, maar dat ze eflc nog niet mogen verkopen omdat ze dan kans maken op een flinke boete.

Wat eigenlijk mag er nog niet aan voor verkoop worden gedaan, omdat dat niet eerlijk is tegenover andere gameshops. :N

Ik vindt het helemaal nergens op slaan dat Amerika altijd alles eerder krijgt, terwijl het gewoon tegelijk kan. Het slaat helemaal nergens op. BTW, ik vindt het ook asociaal dat mediamarkt, als gigantisch bedrijf ook vaak voor de releasedatum echt verkoopt (in de schappen leggen zeg maar).

Ik kreeg BTW Killzone 2 ook 2 dagen voor de release :puh: . Wat was iedereen jaloers :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook besteld bij bol.com, duurt wel wat langer maar ik heb daar niet zon probleem mee aangezien ik gta4 nog niet helemaal op 100% heb.

ik heb trouwens cod4 modern warfare2 al weken ongeopend nieuw in de verpakking in de kast liggen (cadeautje, helemaal geen belang bij gta is gewoonweg nummer1 bij mij _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...