Jump to content

Gitaar rook effect

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na een hele tijd weer een nieuw dingetje :)

2ymygsm.png

Een zwarte Gibson Les Paul Studio die in rook opgaat. Een triest gezicht, maar ik ben er best tevreden over :)

Rate 'n' comment plz ;)

Bewerkt: door Silver-Blade
Geplaatst:

Heel mooi gedaan. :Y

Heb je hier een tut van of ga je er nog één hierover maken in de toekomst? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Wow, echt vet gemaakt. Je moet een keer een tut maken of een link geven van hoe je dat moet doen. Dit is echt mooi. En je kunt het vaak bij dingen gebruiken.

9/10

Wegens Matthijs nog even onderbouwen:

Het is zeer goed gelukt, het ziet er echt uit alsof dat ding in rook opgaat en je hebt het mooi simpel gehouden. Niet te veel fratsen, wat ik steeds vaker begin te zien. Het is niet zo ge-overdesigned. En dat is het mooie eraan.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

Ik ben vast een mierenneuker maar ik vind hem niet zo goed gedaan. Er zit naar mijn mening te veel herhaling in de rook, je ziet steeds dezelfde stukken terugkomen, en dan loopt het aan het einde uit in een warrige boel, alsof je het daar een beetje afgeraffeld hebt. Het idee is wel erg origineel, maar je zou eens goed moeten kijken hoe echte rook zich gedraagt, ik denk dat het dan veel mooier kan worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...