Jump to content

Windows 7 printer probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn printer op Windows 7. Als ik mijn printer installeer, dan vraagt de installer halverwege om het apperaat in te schakelen en de usb-kabel aan de pc te koppelen. Dat doe ik dan, en daarna blijft het scherm de heletijd staat, met de mogelijkheid dat ik ook de software kan installeren en later de drivers.

De installatie is succesvol, en ik open mijn configuratiescherm.

Bij Apperaten en Printers, staat mijn printer, doorzichtig, met een gele driehoek weergegeven. Als ik het open is er wel de mogelijkheid om te scannen (en dat werkt), maar niet de mogelijkheid om te printen. En in word o.i.d. zie ik mijn printer ook niet.

Dan doe ik een reinstall, maar tevergeefs.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Bedankt,

Apple-Mac

P.S. Het is een Scanner, printer en copier in 1 (HP F2400)

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn printer op Windows 7. Als ik mijn printer installeer, dan vraagt de installer halverwege om het apperaat in te schakelen en de usb-kabel aan de pc te koppelen. Dat doe ik dan, en daarna blijft het scherm de heletijd staat, met de mogelijkheid dat ik ook de software kan installeren en later de drivers.

De installatie is succesvol, en ik open mijn configuratiescherm.

Bij Apperaten en Printers, staat mijn printer, doorzichtig, met een gele driehoek weergegeven. Als ik het open is er wel de mogelijkheid om te scannen (en dat werkt), maar niet de mogelijkheid om te printen. En in word o.i.d. zie ik mijn printer ook niet.

Dan doe ik een reinstall, maar tevergeefs.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Bedankt,

Apple-Mac

P.S. Het is een Scanner, printer en copier in 1 (HP F2400)

rechtermuisklik op de printer in apparaatbeheer, dan drivers updaten, handmatig de locatie van de driverbestanden invoeren (dus de map waar de installer de drivers heeft uitgepakt. Dan moet alles wel normaal werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...