Nissan Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik heb een nieuwe laptop gekocht, Windows 7 blablabla, San Andreas installeer ik, ik downgrade hem om te modden in de toekomst, ik start een New Game, en na de cutscenes (Sweet & Kendle) gaat het beeld op zwart, en gaat het spel niet meer verder. Ik heb behalve gedowngrade niks aangepast aan het spel. What the hell do I have to do? Reageren
007 Harings Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Probeer te deinstallen en niet te updaten Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 heb je je San andreas wel eens uitgeprobeert VOOR je gedowngrade hebt? anders moet je je CD eens afkuisen, heb ik vaak hetzelfde probleem met PS2 spelletjes Ice Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Er zit nog geen krasje op het spel . En voor ik hem downgrade heb ik gewoon hetzelfde merk ik nu. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Deïnstalleren, opnieuw installeren en downgraden. Vaak gaat er bij de installatie van San Andreas wat fout en worden er enkele items niet geïnstalleerd, de laatste keer dat ik het herinstalleerde waren de vorbis-bestandjes en ogg.dll niet geïnstalleerd Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Al 5x opnieuw gedaan, en dat werkt niet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Start je het spel als Administrator? Dit stel je in op dezelfde manier als met Windows Vista. klik Reageren
007 Harings Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 En als dat niet werkt van wat koe_mzungu zei dan moet je het deinstaleren en dan nog eens kijken in de files - Mijn documenten (of de san andreas map voledig weg is) en naar de c:/Program files/Rockstar Games (of de GTA SAN ANDREAS map weg is zo niet verwijder het dan) en dan terug instaleren Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) Harings, als je geen verstand hebt van problemen ivm San Andreas, post dan ook niet... En ik ga juist proberen of het daaraan ligt KoE. Ik edit deze post wel als ik het heb nagekeken. EDIT: Alles werkt nu. Bedankt Koetje . Bewerkt: 14 april 2010 door Cuban Gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.