Jump to content

Na cutscenes, beeld op zwart


Nissan

Recommended Posts

Ik heb een nieuwe laptop gekocht, Windows 7 blablabla, San Andreas installeer ik, ik downgrade hem om te modden in de toekomst, ik start een New Game, en na de cutscenes (Sweet & Kendle) gaat het beeld op zwart, en gaat het spel niet meer verder. Ik heb behalve gedowngrade niks aangepast aan het spel.

What the hell do I have to do?

Link to comment
Delen op andere websites

Deïnstalleren, opnieuw installeren en downgraden.

Vaak gaat er bij de installatie van San Andreas wat fout en worden er enkele items niet geïnstalleerd, de laatste keer dat ik het herinstalleerde waren de vorbis-bestandjes en ogg.dll niet geïnstalleerd :7

Link to comment
Delen op andere websites

En als dat niet werkt van wat koe_mzungu zei dan moet je het deinstaleren en dan nog eens kijken in de files - Mijn documenten (of de san andreas map voledig weg is) en naar de c:/Program files/Rockstar Games (of de GTA SAN ANDREAS map weg is zo niet verwijder het dan) en dan terug instaleren

Link to comment
Delen op andere websites

Harings, als je geen verstand hebt van problemen ivm San Andreas, post dan ook niet...

En ik ga juist proberen of het daaraan ligt KoE. Ik edit deze post wel als ik het heb nagekeken.

EDIT: Alles werkt nu. Bedankt Koetje :).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...