Jump to content

graffiti

NandroDavids

Recommended Posts

kan iemand me ff vertellen hoe ik nieuwe graffiti krijg, want de mijne is op :(

Ga naar het Johnson House naar binnen. Trap op, en in de kamer links ligt een graffitispuit en een fototoestel waarmee je foto's kan maken.

Delen op andere websites

Als er echt geen nieuwe komt dan save je is en ga dan is kijken. Normaal vindt je dan altijd een busje.

Desnoods kan je ook een van je gangmembers om zeep helpen. Het valt soms voor dat zij graffiti op zak hebben. :puh:

Delen op andere websites

Ga naar het Johnson House naar binnen. Trap op, en in de kamer links ligt een graffitispuit en een fototoestel waarmee je foto's kan maken.

is dat niet kamer rechts :blink:

Delen op andere websites

is dat niet kamer rechts :blink:

ja idd ;)

Delen op andere websites

Als er echt geen nieuwe komt dan save je is en ga dan is kijken. Normaal vindt je dan altijd een busje.

Desnoods kan je ook een van je gangmembers om zeep helpen. Het valt soms voor dat zij graffiti op zak hebben. :puh:

Ik heb dit nog nooit gehad dat een gang member graffity op zak had :huh: . Nu ja, ik kill wel niet veel gangmembers hoor. Heb jij PC versie? Ik Play2.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...