Jump to content

gta sa dvd insert


lolerzzzzzzz

Recommended Posts

Kuis uw cd even af met een proper doekje en kijk ondertussen dat er scharen opzitten of een bars en zet hem terug in de pc en probeer terug als dat niet werkt ga naar deze computer en klik op de cd rom van gta san andreas als je dat niet kan vinden dan zet je er een andere cd in om te zien dat uw cd rom lazer nog werkt

Link to comment
Delen op andere websites

kan het zijn dat je DVD-lezer kapot is?

dit zou goed kunnen. probeer eens met een ander spel of met een muziek CD. als dit niet lukt denk ik dat het daaraan ligt.

waneer dit WEL lukt, zou ik hetgene van Harings007 doen.

navigeer dan naar:

Computer\E: (je weet wel, hetgene met het CD tekentje)

mvg,

Icer

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan dvd's lezen dvd's schrijven en alles met me dvd driver duuuuuuuus

Dus ga is naar deze computer en klik op de cd icoon (of met afbeelding van gta sa) als dat niet werkt moet je is naar de onderkant van de cd kijken of er krassen,vuile vingers opzitten kuis die af en probeer nog eens als er barsten inzetten ga dan maar terug naar de winkel met het kassa eticket

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik kan dvd's lezen dvd's schrijven en alles met me dvd driver duuuuuuuus

Dus ga is naar deze computer en klik op de cd icoon (of met afbeelding van gta sa) als dat niet werkt moet je is naar de onderkant van de cd kijken of er krassen,vuile vingers opzitten kuis die af en probeer nog eens als er barsten inzetten ga dan maar terug naar de winkel met het kassa eticket

kben naar de winkel gegaan en dar werkt et spel goe :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen?)

en ze kan het spel spelen zonder disk zeggen ze :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen opnieuw ?)

en ze kan het niet inwisselen wegens disk kopieren !!! als het toch "werkt" dan kan je toch gewoon die disk verandere!!!

nog geen oplossing? jammer ik dacht misschn ligt het aan een update?

Bewerkt: door VWO-er
Overkill van vraagtekens verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Kuis uw cd even af met een proper doekje en kijk ondertussen dat er scharen opzitten of een bars en zet hem terug in de pc en probeer terug als dat niet werkt ga naar deze computer en klik op de cd rom van gta san andreas als je dat niet kan vinden dan zet je er een andere cd in om te zien dat uw cd rom lazer nog werkt

Kuis?

proper?

scharen?

bars?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

kben naar de winkel gegaan en dar werkt et spel goe :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen?)

en ze kan het spel spelen zonder disk zeggen ze :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen opnieuw ?)

en ze kan het niet inwisselen wegens disk kopieren !!! als het toch "werkt" dan kan je toch gewoon die disk verandere!!!

nog geen oplossing? jammer ik dacht misschn ligt het aan een update?

Ze kunnen het spel zonder DVD spelen? Heb je 't spel wel gekocht of gebruik je No DVD-cracks?
Kuis?

proper?

scharen?

bars?

Kuis = maak ... schoon

Proper = schoon

Scharen = krassen

Bars > barst

Link to comment
Delen op andere websites

kben naar de winkel gegaan en dar werkt et spel goe :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen?)

en ze kan het spel spelen zonder disk zeggen ze :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen opnieuw ?)

en ze kan het niet inwisselen wegens disk kopieren !!! als het toch "werkt" dan kan je toch gewoon die disk verandere!!!

nog geen oplossing? jammer ik dacht misschn ligt het aan een update?

Ze kunnen het spel zonder DVD spelen? Heb je 't spel wel gekocht of gebruik je No DVD-cracks?

ja ik heb het zelf gekocht duh en nee geen anti dinges omdat ik betaal voo me games

Bewerkt: door lolerzzzzzzz
Link to comment
Delen op andere websites

kben naar de winkel gegaan en dar werkt et spel goe :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen?)

en ze kan het spel spelen zonder disk zeggen ze :schater: ( hoe bedriegen ze toch al die onwetende mensen opnieuw ?)

en ze kan het niet inwisselen wegens disk kopieren !!! als het toch "werkt" dan kan je toch gewoon die disk verandere!!!

nog geen oplossing? jammer ik dacht misschn ligt het aan een update?

Ze kunnen het spel zonder DVD spelen? Heb je 't spel wel gekocht of gebruik je No DVD-cracks?

Hij bedoelt dat hij GTA SA niet terug kan brengen naar de winkel omdat ze bang zijn dat hij een kopietje heeft gemaakt en hem daarna weer terug brent.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt het misschien om als Administrator uit te voeren?

En vraag aan vrienden/kennissen of zij ook GTA San Andreas hebben, zo ja, leen hun CD en kijk of die wel werkt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt het misschien om als Administrator uit te voeren?

En vraag aan vrienden/kennissen of zij ook GTA San Andreas hebben, zo ja, leen hun CD en kijk of die wel werkt ;)

nee werkt niet en ik ken jammer genoeg geen kennisen/vrienden die dat spel hebben :(

weet iemand of ik echt geen patch moet instaleren ofzo?????? alvast merci

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...